• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 51
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
sokolov.91 - майстор
ср ное 28, 2018 3:31 pmшоп написа:
ср ное 28, 2018 1:23 pmsokolov.91 написа:
От фирмата инсталатор споделиха, че производителите на котли масово спекулират с обявения миним на котлите и много често написаното на хартия не отговаря на реалноста.
Аз съм потресен.
Аз също!
Ако на мен ми се случи подобно нещо първото нещо, което ще направя да уведомя инсталатора, че продукта не отговаря на обявеното. Той да пуска жалбите по-нагоре. Ако до седмица няма решение жалбата в КЗП е безплатна :-D
Ама това точно инсталатора ми го каза :shock:
прочетете ми предното мнение, допълних го.
ср ное 28, 2018 3:38 pmsokolov.91 написа:
...
прочетете ми предното мнение, допълних го.
Още този експеримент беше показателен. Що трябваше да го разбереш толкова късно?
Ако котела беше мой–ограничение на 35-40% и по вода на 52 градуса.
Интересно ми е защо избра 24, а не 14 киловатов.
sokolov.91 - майстор
ср ное 28, 2018 3:47 pmТрифон П.Трифонов написа:
ср ное 28, 2018 3:38 pmsokolov.91 написа:
...
Интересно ми е защо избра 24, а не 14 киловатов.
С презумпция да топли още радиатори след време. А и преди да поръчам 24 киловатовия сто пъти питах инсталаторите проблем ли ще е да взема големия модел след като разликата в минимума е незначителна и все ми се обясняваше, че разликата няма да се забелязва след като се скопи котела софтуерно...
Първо трябваше да четеш тук.
Ако почна да смятам, ще излезе, че 14 киловата са в повече за 2х 65кв.м. жилище.
Помисли само,дали ще си склонен да плащаш по 2.70лв на всеки час или ще затвориш "ненужните" радиатори!
Живот и здраве да е!
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на ср ное 28, 2018 4:06 pm, променено общо 1 път.
шоп - майстор
ср ное 28, 2018 3:47 pmТрифон П.Трифонов написа:
.
Интересно ми е защо избра 24, а не 14 киловатов.
Колега, в случая този въпрос не е на дневен ред. Може клиента днес да топли 200м2, а утре 400м2 та затова :idea:

Въпроса е, че ако фирма производител, дистрибутор и монтажник се подписват за 3 киловата минимална мощност-значи това е факт. За това са взели пари, издали документ за продажба и монтаж и носят отговорност.
Клиента винаги е прав и ако той не е доволен си има ред.
Писмени жалби, с рег. номер, писмени покани,, нотариални покани, КЗП, съд, вещо лице, експертиза....

То в техниката не е сложно доказването:-)

П.П. досега съм имал няколко случая, в които не съм бил доволен. Когато въпроса опре до КЗП всички взели пари с документ омекват:-))))))))))))))))
ср ное 28, 2018 4:05 pmшоп написа:
ср ное 28, 2018 3:47 pmТрифон П.Трифонов написа:
.
Интересно ми е защо избра 24, а не 14 киловатов.
Колега, в случая този въпрос не е на дневен ред. Може клиента днес да топли 200м2, а утре 400м2 та затова :idea:

Въпроса е, че ако фирма производител, дистрибутор и монтажник се подписват за 3 киловата минимална мощност-значи това е факт. За това са взели пари, издали документ за продажба и монтаж и носят отговорност.
Клиента винаги е прав и ако той не е доволен си има ред.
Писмени жалби, с рег. номер, писмени покани,, нотариални покани, КЗП, съд, вещо лице, експертиза....

То в техниката не е сложно доказването:-)

П.П. досега съм имал няколко случая, в които не съм бил доволен. Когато въпроса опре до КЗП всички взели пари с документ омекват:-))))))))))))))))
Шопе, той топли 65 квадрата. Утре колко ще станат?
Баш си е на вчерашен ред, щото ако беше на утрешен, щеше да е светнат, че касае и разхода.
Сигурен съм, че каквото са написали от Bosch, това е.
sokolov.91 - майстор
ср ное 28, 2018 4:12 pmТрифон П.Трифонов написа:
ср ное 28, 2018 4:05 pmшоп написа:
ср ное 28, 2018 3:47 pmТрифон П.Трифонов написа:
Сигурен съм, че каквото са написали от Bosch, това е.
А аз пък вече съм сигурен, не е.
шоп - майстор
Няма значение колко м2 топли. Може да иска да топли гълабите или атмосферата. Може клиента да иска да диша чист въздух и да спи на отворени прозорци.
Затова е избрал този котел и на него пише мин. мошност 3 киловата :idea: :idea: :idea:


Щом продукта не отговаря на обявеното клиента има всички права, включитлно да му се върнат парите и дори да изисква пропуснати ползи + надвнесени сметки ( ако има разбира се факури към газов доставчик)
ср ное 28, 2018 4:17 pmsokolov.91 написа:
...
Разбирам те, разочарован си, но ще ти мине, времето лекува. С времето се проумяват доста неща, не бързай!
Bosch e световноизвестна компания. Понякога техниците не са много наясно с някои неща, особено у нас.
Звънни на Bosch bg, или прати мейл до de!
sokolov.91 - майстор
ср ное 28, 2018 4:26 pmТрифон П.Трифонов написа:
ср ное 28, 2018 4:17 pmsokolov.91 написа:
...
Разбирам те, разочарован си, но ще ти мине, времето лекува. С времето се проумяват доста неща, не бързай!
Bosch e световноизвестна компания. Понякога техниците не са много наясно с някои неща, особено у нас.
Звънни на Bosch bg, или прати мейл до de!
Звънях на националния телефон на БОШ Термотехника. Дадоха ми друг национален телефон. От там ми записаха питането и казаха, че техник ще се свърже с мен. Обади ми се човек, говорихме и стигнахме до това, че щом от БОШ така казват така е.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 51

Тема "Локално парно на газ - от 0 до 100" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: