ArturDent, КПД на съвременните автомобилни двигатели е горе-долу 30% - останалото отива под формата на топлина в околната среда...
най-голяма част от тази топлина се отвежда през радиатора... друга част отива с газовете през ауспуха и най-малка през самия двигател (това е приблизително вярно за топло време, при -30 градуса нещата стоят по друг начин)
за това мощността на радиатора трябва да е голяма, защото може да се наложи да отвежда почти цялата излишна топлина
kretio74, теорията и практиката съвпадат - проблема е, че теоретичните ни познания като цяло са слаби
и това води до грешни предоложения, които в практиката не се потвърждават ;)
най-голяма част от тази топлина се отвежда през радиатора... друга част отива с газовете през ауспуха и най-малка през самия двигател (това е приблизително вярно за топло време, при -30 градуса нещата стоят по друг начин)
за това мощността на радиатора трябва да е голяма, защото може да се наложи да отвежда почти цялата излишна топлина

kretio74, теорията и практиката съвпадат - проблема е, че теоретичните ни познания като цяло са слаби
