Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Chefo77 - майстор
пон юни 08, 2020 4:02 pmvankata1976 написа:
чет юни 04, 2020 7:45 amChefo77 написа:
От публикацията разбираме, че сервизът на всяка марка трябва да има налични екипи 24/7 за отреагиране на спешни случаи, дори и по повече от един, ако случайно някой много бърза и иска веднага да си използва уреда?
2-3 дни наистина е супер търговска практика, особено като се има предвид, че тези дни са между петък и понеделник....
Вижте нещета са супер прости (явно като мен). Бойлера протича, но искам семейството ми да има топла вода.
Ако Вие може да стоите ден, два, три седмица без топла вода заради гаранцията на бойлер за 200 лв., аз не бих го причинил на семейството си и действах.

Практиката на ЕЛДОМ е ЗАКОННА, но не е ОК. Съседи и приятели са имали проблеми с други производители и вносители, но там е различно!

Бойлера познат ми го е монтиръл и съответветно той го свали.

И пак не разбирам, защо трябва да е закачен, след като не са го монтирали те. Ако те го бяха монтирали разбирам. Може да пробват да въведат това изискване, техният сервиз да ги монтира, тогава съвсем ще изчезнат.

И в днешно време проблеми с гаранционно обслужване почти няма, хората подменят и лоялността остава.
Никой не те е обвинил, че си прост!
Въпросът е какво очакваш като вдигнеш телефона. Защото по ЗЗП няма проблем с това, което са ти казали.
Практиката на Елдом явно е такава - да установяват проблем при закачен уред. Със сигурност си имат основание - като например проблемът да е възникнал от неправилен монтаж, не са длъжни да подменят елементи или уреди заради някой некадърник, нали? Не в конкретния случай, принципно. Какво пише в гаранционната карта за действия при установяване на рекламация?
За сведение - едни други нямат сервиз тук-там дори и в големите градове, като стане нещо в гаранционния срок, сваляш бойлера сам и им го пращаш по куриер до някъде си. Връщат го отремонтиран, закачаш си го и готово. Аз предпочитам да се изкъпя в съседите един-два пъти докато сервиза реагира, отколкото да се занимавам със сваляне, изпращане, чааааакане, получаване, закачане...
LazarGanev - "Велик майстор"
пон юни 08, 2020 4:02 pmvankata1976 написа:
И пак не разбирам, защо трябва да е закачен, след като не са го монтирали те. Ако те го бяха монтирали разбирам.
Ами:
1) за да се убедят че е монтиран правилно
2) като им го занесеш в сервиза, те няма как да го проверят - нямат подходящ за целта стенд, защото нямат одобрени такива технологични инструкции. Не знам дали си виждал подобен сервиз, но там има условия само за ремонт на по-малките ел. уреди, но не и за хидравлично изпитване на бойлери. Одобрените технологични инструкции трябва да се спазват, а не да се фантазира!
kozl - майстор
Случка с тъщата:
След 10-тата година през нощта сработва клапана за превишено налягане и парата фучи. Тъщата обаче падготвена за аварийни ситуации скача като сомнанбул и ел.захранването спира на бойлера от бойлерното табло, което е извън банята, в която е бойлера. И после от къде и иде на акъло :? та да пуска топла вода от чушмата в кухнята. Така приходна студената вода охлажда жегавите страсти на бойлеро и он спира да Фучи.
Защо чушмата в кухнята и защо бойлерното табло не требе да е при бойлеро :?
Оти като зафучи парата (пара като газ, а не кинти :wink: ) и не е удачно да се щавиш у парата :roll:
Та на другио ден, в близкия сервиз на Хубча и до края на работното време с нов Елдом :shock: от най-евтините щот и предния таков по цена.
След има нема и година прас късо, пада АП и бойлеро без ток не сгрева я водата. Тъщата вчупетлена от бързата реакция на сервиза, тича там с надежда за моментално избавление. Да ама за рекламация се чека около седмица, а бойлерите нови веднага са за монтаж готови :rolleyes:
И по-дбре, че така, щото тъщата на мен се оплака. А оказа се бойлеро изправен, но от бойлерно табло е изоставен. Превключвателя остарел и нагорел, на съставни части се разбил и веригата таме е окъсил. Аз па целото табло сменил, че пластмасара бе се надробил :-D
вт юни 09, 2020 6:43 amkozl написа:
Случка с тъщата:
..:roll:
:-D
Яко. Корава тъща, несломима...
Chefo77 - майстор
Аз защо съм чувал, че когато тръгне да избива пара, не е добре да влиза студена вода в бойлера ...?
Спираш кранчето и тогава отваряш.
вт юни 09, 2020 7:47 amChefo77 написа:
Аз защо съм чувал, че когато тръгне да избива пара, не е добре да влиза студена вода в бойлера ...?
Спираш кранчето и тогава отваряш.
Чефо, може и да си чувал, ама по добре да не ти са налага и само приказки да вървят. Тогас няма и да ти са влиза при бойлера. Даже няма и да са сетиш.
Сички издухахме навънка, само кака Снежка миячката запази юначество и мисъл. Пътьом удари един шамар на копчето, като остави крана отворен.
Antonii - майстор
Незнам как е с подаването на студена вода на кипнал бойлер, но аз имам следната случка с бойлер пред взрив.
Самия бойлер прегрява от скапан терморегулатор, от прегряването пластмасовата тръба на студената вода в самия бойлер омеква.
В този момент от налягането в бойлера изпуска(чупи) възвратния клапан към студената вода, и от обратния поток омекналата пластмасова тръба се засмуква във входната тръба на студената вода и я запушва, така предпазния клапан се отсича.
Добре, че беше сработила защитата от прегряване, че взрива е бил почти на 100% гарантиран.
Та тези евтини пластмасови тръби дето ги вкарват в бойлерите може да се превърнат в бомба със закъснител.
kozl - майстор
вт юни 09, 2020 8:43 amAntonii написа:
Незнам как е с подаването на студена вода на кипнал бойлер, но аз имам следната случка с бойлер пред взрив.
Самия бойлер прегрява от скапан терморегулатор, от прегряването пластмасовата тръба на студената вода в самия бойлер омеква.
В този момент от налягането в бойлера изпуска(чупи) възвратния клапан към студената вода, и от обратния поток омекналата пластмасова тръба се засмуква във входната тръба на студената вода и я запушва, така предпазния клапан се отсича.
Добре, че беше сработила защитата от прегряване, че взрива е бил почти на 100% гарантиран.
Та тези евтини пластмасови тръби дето ги вкарват в бойлерите може да се превърнат в бомба със закъснител.
PVC или РР тръби все пластмаса, но защо на студената :? Тех ги нанизват на топлата, за да влазя водата отгоре дека шъ да е най-жегава :roll: Студената требе да се вливав долната част на бойлера.
stefanjor - специалист
Така както сте започнали нека и аз да се включа с една история пък може и някой да ми каже какво всъщност се е случило.
От ЧЕЗ идват на вилата да извеждат електромера извън имота.
Свършват си те работат и си заминават.
След 2-3 часа ми звънят нашите и казват, че не могат да изключат бойлера. Врътнали копчето на бойлера, уж свалили и бушона, обаче бойлера нагрява. Като пуснеш чешмата и излиза пара вместо вода.
Звъня аз на екипа на ЧЕЗ и те пристигат след 30 мин (чак да не повярваш).
Според това което каза бащата- отворили новото табло с електромерите, почовъркали там и казали, че вече всичко е ОК.
Идея нямам какво са направили, но след това бойлера беше за смяна. Хубавото е, че вилата не стана за смяна :)
Та се чудя какво може да са объркали техниците... нещо фазата да не са въразли както трябва, заземяван... занулавяне... не знам обаче беше страшна ситуацията.
Напълно е възможно и някоя защита на бойлера да не е сработила... монтиран е от предишните собственици...
вт юни 09, 2020 9:11 amstefanjor написа:
...
Объркали са фазата и нулата.
Предполагам, че бойлера е бил подвързан с метални тръби, а водата доста варовита.

Тема "Внимавайте с "Много добрата гаранционна практка" на ЕЛДОМ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: