Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Mcl - специалист
пет яну 22, 2021 9:39 pmfilmatoplo написа:
Всичко влиза ,но да не се случва .
Нищо не влиза давам пример, огнеопорната пита на вратата стана на сол. На външната врата"стъклената" се разбиха клинчетата и още няколко дреболийки. Не ме разбирайте погрешно и аз съм производител но в гаранцията трябва да влизат всички консумативи. Освен изрично ако не е упоменато кое бе влиза. Но в България всичко може. Но аз като производител който продава и в останалата част на Света, съм запознат с нещата. В истинската Европа и не само ,ако нещо не влиза в гаранционните условия се упоменава и се обяснява защо не влиза. И по този начин бъдещия клиент е запознат с дадения продукт, и преценява устройва ли го или не. А тук българските псевдо производители какво правят, даваме 2 години гаранция ама на кое? Ами на което им е изгодно на това дават, между другото това ми е последната покупка с която съм допринесъл за български производител. Никога повече няма да си го причиня това неудобство. Аз изхождах от моите възгледи и производство но ,уви трябва да сваля розовите очила. То и за това износа ни се свива всеки месец, не заради вируса а заради това ,че си вярваме сами на измамите.
Антон С. - специалист
Недей така, не всичко е измама. Има много свестни български производители. Лично аз познавам такива и неведнъж сме обсъждали темата. Въпрос на мислене и избор е. В днешни дни печелят тези, които са честни и прями с потребителя. Другите потъват рано или късно.
neidox - специалист
пет яну 22, 2021 9:53 pmАнтон С. написа:
Гаранцията е Франция... И аз нямам такава. Както сподели и макето, всичко е консуматив. А настройките сами трябва да си ги направим. Евалата за подхванатия въпрос Филме!
Синпатизиравм на Филма, защото се захваща и го прави а не подменя как да е и клиента е доволен, защото и работи и е по евтино. Не всеки човек има 200 лева. По тая логика имаш пари стоплиш се, нямаш стоиш на студено. И тука питам , КЪДЕ Е ЧОВЕЩИНАТА ??? За това и форума се казва НАПРАВИ СИ САМ , А СЛЕД ВСИЧКИ ЗАБЕЛЕЖКИ КОИТО ВИДЯХ В КАМИНАТА, ТЕМАТА Е ЗА ГРЕЙКО Е ДОИЗКОСУРИ СИ САМ.
fbr - майстор
Сервиза работи на загуба за производителите. И търсят начини да намалят тази загуба. Единия начин е с цената на частите. Не знам дали Ви се е случвало да купувате един и същ детайл с нормална покупка и по парт номер. Ако го направите ще разберете каква е надценката, с цел да се минимизира загубата от сервиза. Оттам нататък се сещайте, защо смяната на детайли с ниска себестойност е нежелателна.
LazarGanev - "Велик майстор"
пет яну 22, 2021 9:39 pmbmahob написа:
Лазаре издишате..... Ако наистина ставаше въпрос за гаранционна си прав но извън гаранцията всеки има право да поема собствените рискове,
Всеки има право да подлага себе си и семейството на рискове не само извън гаранцията, може и в срока на гаранция :) . Но официалния фирмен сервиз няма право, това казах. Освен това - ако човек сам си сменя лагерите, може да калкулира ремонта 10-20 лв, но ако трябва сервиза да ходи 2 пъти (за демонтаж и монтаж) на 50-100км (защото естествено на място няма от къде да се вземат лагери), то цената става съизмерима с новото изделие - това пък казах по-назад в темата. Само че парите се дават за транспорт, вместо за ново изделие, отделно неудобството от липса на отопление, отделно загубеното време, през което някой друг може да чака за помощ.
fbr е прав, че в много случаи цената на определяна част е много по-малка от цената на смяната и. Например като ми сменят ангренажен ремък + ролки на колата, сменят профилактично и водната помпа, която струва примерно 20-30лв, но ако трябва после да се сменя, ще трябва да дам още 200 (примерно)
filmatoplo - майстор
Ако говорим по принцип ,ремонт гаранционен или извън гаранционен винаги е загуба ,в место това може да се свърши по продуктивна и заплатена работа ,говоря по принцип.Наблюдавах една фирма изгря с монтажи на слънчеви инсталации,първите години монтаж на нови ,след 5 години започнаха повредите .Шефа се видя в чудо -наложи се да назначи редом с редовните монтажници ,втори бус с хора които само да ходят на ремонти.И тези ремонти му са загуба ,абе 1 към 1 само и само да няма ядове с клиентите.Нищо не намеквам ,това са си факти .Мен друго ме дразни ,че много производители нямат спешен телефон на който вдига професионалист от който може да ти помогне.Звъниш на Мичето която продава ,ако и зададеш въпрос ,тя ти вика -ще питам ,и кой пита някой който хич не му дреме и смислен отговор не получаваш.Шефа му порасва работата търчи по задачи ,но да остави горещ телефон ,в повечето случаи като питаш за нещо ги дразни ,в тоя бизнес няма само продажби ,има и повреди .Нямало да сега проблем с вентилатор ,Ами ето вече си знайте ,че след година 2 ще имате среща с това и научете сервиза да е подготвен за смяна на 2 лагерчета .
neidox - специалист
съб яну 23, 2021 9:02 amfilmatoplo написа:
Ако говорим по принцип ,ремонт гаранционен или извън гаранционен винаги е загуба ,в место това може да се свърши по продуктивна и заплатена работа ,говоря по принцип.Наблюдавах една фирма изгря с монтажи на слънчеви инсталации,първите години монтаж на нови ,след 5 години започнаха повредите .Шефа се видя в чудо -наложи се да назначи редом с редовните монтажници ,втори бус с хора които само да ходят на ремонти.И тези ремонти му са загуба ,абе 1 към 1 само и само да няма ядове с клиентите.Нищо не намеквам ,това са си факти .Мен друго ме дразни ,че много производители нямат спешен телефон на който вдига професионалист от който може да ти помогне.Звъниш на Мичето която продава ,ако и зададеш въпрос ,тя ти вика -ще питам ,и кой пита някой който хич не му дреме и смислен отговор не получаваш.Шефа му порасва работата търчи по задачи ,но да остави горещ телефон ,в повечето случаи като питаш за нещо ги дразни ,в тоя бизнес няма само продажби ,има и повреди .Нямало да сега проблем с вентилатор ,Ами ето вече си знайте ,че след година 2 ще имате среща с това и научете сервиза да е подготвен за смяна на 2 лагерчета .
Много си прав. Но гаранцията на ел.частите е 1 година а на желязото са 2 години, ами но както изнася. Но съм далеч от мисълта, че върнатите гаранционни части се изхвърлят, и каква е гаранцията че не ги рециклират и ги влагат в новото производство?? Така че всичко е лъжем да те можем. В този живот вярвам само на очите и ръцете си .
fbr - майстор
съб яну 23, 2021 9:02 amfilmatoplo написа:
Ами ето вече си знайте ,че след година 2 ще имате среща с това и научете сервиза да е подготвен за смяна на 2 лагерчета .
Чуй заплатите в отдел продажби и отдел сервиз и тогава ще си приказваме, дали шефа му се ще да се занимава със сервиза. Дава го на някой, който някак криво-ляво крепи ситуацията и пей сърце.
tachman - специалист
Хе-хе !
Темата започна да ми харесва!?
Доскоро приличаше на Ода за възхвала на Грейко!
Но взеха да прозират някой истини. Казвах Ви, че тая камина е недоправена!
Дистрибутори, сервизни техници, кой какъв е иди, че разбери! Приказки от шипковият храст!
Гаранция 2 години! Да, ама ... уреда реално се ползва 6 месеца! Сметката е вярна!?
Сервизни техници - повечето събрани от кол и въже, не, благодаря!
То не са настройки, то не са пелети, комини, слънчеви изригвания, предсказания на гадатели и тн. списъка е безкраен!
Даваш една шапка пари и започва сагата, наблюдение, грижи, нерви все едно гледаш малко дете!
И ако недай Боже попиташ нещо в темата - тогава излиза 1 Гуру /може и двама/ и ти се накарват и те освиркват как може да питаш такива неша! Ми прочети темата! Ми добре, ама темите за Грейко са N на брой страници, което също е показател за нещо /сещайте се за какво/!
Хайде да се придържаме към Името на форума!
Направи сам
или нещо такова!
LazarGanev - "Велик майстор"
съб яну 23, 2021 12:12 pmtachman написа:
Ми добре, ама темите за Грейко са N на брой страници,
Ми за туй са дълги темите, щото хейтърчета се изказват без да имат какво да кажат!

Тема "Пелетна камина Грейко" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: