• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 81
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
jinio - специалист
Янчо, не се мъчи. За да постигнеш това което искаш най-добре махни цялата електроника, остави само вентилатора, сложи му един регулатор на обороти, купи си от елемекс две платки за по 5 лева и си готов.
yancho_lud - специалист
jinio написа:
Янчо, не се мъчи. За да постигнеш това което искаш най-добре махни цялата електроника, остави само вентилатора, сложи му един регулатор на обороти, купи си от елемекс две платки за по 5 лева и си готов.
Постигнах това което искам с тела от Мидеа и производните й. Работят безпроблемно, чак от време на време забравям че се отоплявам с парно :-D
yancho_lud - специалист
Здравейте, нова зима нов проблем. Става дума за тяло от климатик Sang AUS-12H53B2, миналата зима си работеше като че ли нормално(успях да го ползвам съвсем малко), а сега не изключва вентилатора при достигане на зададената температура. Чудя се дали не се е скапал нещо въздушния датчик? Мисля да си закупя датчик от Мидея и да го сложа на Санга, но дали ще се получи, а и от къде да си закупя датчик за Мидея и колко килоома да е?
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Първо може да го изключиш и дръпнеш от контакта за 10-15 мин. Огледай дистанционното, задай топло, минимум градуси 16, вентилатор пробвай ауто/силно.
Ако пак не изключи хвани въздушният датчик с пръсти да го стоплиш.
Ако изключи трябва да търсиш датчик с по-малка стойност от тази която е в момента.
За целта трябва да измериш колко килоома му е съпротивлението и при каква температура.
Принципно стойностите на термисторите се дават при температура 25гр.
yancho_lud - специалист
Направих всичко както си го описал, стоплих датчика с пръсти и после с топла кърпа и климатика пак не изключва. Ако купя нов датчик колко килоома трябва да е(климатика се ползва на коридора и не се настройва на повече от 18-19гр.) и трябва ли да сменям и тръбния заедно с този?
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
Този в момента колко килоома показва?
Забий му един резистор 2 килоома паралелно на тоя, пробвай и със 5 килоома и да видим дали ще спре. Кажи какви резистори имаш да ти кажа кой да му забиеш. Ако с 2 килоома не спре - никога няма да спре, т.е. не е проблема в датчика.
Може да не спира и да не си забелязъл. Огледай буксата дали контактува добре - размърдай я. Доработки по тоя датчик да си правил, като миналия път? :partyman:
yancho_lud - специалист
Довечера като се прибера ще пробвам с резисторите.
Буксата е наред, това беше първото което проверих.
На датчика само съм му удължил кабела за да е по далече от климатика. Проверих спойките и те са на ред.
abcdefghijklmnopqrstuvwxz - майстор
На спойките може да запоиш (вържеш, допреш) резистора само да е сигурна връзката.
yancho_lud - специалист
Малко се позабавих с отговора, но ме командироваха без предупреждение. Вързах паралелно на датчика резистори съответно 5 и 2 килоома и нищо не стана и в двата случая, климатика не изключва. Явно проблема не е в датчика, пробвах и с друг датчик и пак не изключи. За съжаление на можах да замеря колко килоома е самия датчик защото на мултицета нещо му е станало и не работи, утре ще го замеря при приятел. Обмислям варианта да ръгна един таймер на щепсела и да го наглася 10 мин. работи, 10 не. Проблема е че като се спре климатика от таймера после не тръгва. При пускане на таймера си затваря клапата и чака да се пусне от дистанционното.
kuuuuuul - майстор
Моя съм го вързал към помпата на най ниската скорост и си работи с нея.Защо са ти такива интервали на пускане :?
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 81

Тема "Климатик свързан към парното" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: