Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Kdv
нед ное 05, 2023 1:27 pmLazarGanev написа:
Извинявай, желая ти успех!
Няма за какво, успех и на Вас.
Съвсем на място. Ще му е нужен.
Антон С. - специалист
Здравейте колеги! Грешка отворена врата. Всичко е почистен и ревизирано. Предполагам е пресостата. Къде да го търся? Предварително благодаря за помощта!
пет ное 10, 2023 8:16 pmАнтон С. написа:
Здравейте колеги! Грешка отворена врата. Всичко е почистен и ревизирано. Предполагам е пресостата. Къде да го търся? Предварително благодаря за помощта!
От платката до него вървят два бели кабела. Търсиш изводи OD- първите са, от страната на захранването и водят право у пресостата. Същият има закачено и мЪркуче. Продухай го!
Антон С. - специалист
пет ное 10, 2023 8:42 pmТрифон П.Трифонов написа:
пет ное 10, 2023 8:16 pmАнтон С. написа:
Здравейте колеги! Грешка отворена врата. Всичко е почистен и ревизирано. Предполагам е пресостата. Къде да го търся? Предварително благодаря за помощта!
От платката до него вървят два бели кабела. Търсиш изводи OD- първите са, от страната на захранването и водят право у пресостата. Същият има закачено и мЪркуче. Продухай го!
Сърдечно благодаря бат Трифоне!
balchik_bul - специалист
Здравейте. Повреди ми се клавиатурата на камината Грейко Бижу 10 кВт. Контролера е Натурела.
Клавиатурата е с постоянно натиснат бутон "Лява стралка" и не позволява да включа камината да работи.
WIFI котролера роботи и камината се включва от Смартфона, но периодично излиза съобщение: "Няма грешки за изтриване".
Очевидно, че това е защото клавиатурата погрешка имитира постоянно (или от време на време) натиснат бутон "Лява стрелка".
Моля за помощ! Какво да направя?
LazarGanev - "Велик майстор"
Първата работа е да се обадиш на сервиза
balchik_bul - специалист
нед ное 12, 2023 7:29 amLazarGanev написа:
Първата работа е да се обадиш на сервиза
В неделя е трудно да им се обадя.
Миналата година им се обадих на 25 октомври за профилактика и заверка на удължена гаранция.
Обещаха да дойдат след десетина дни. В началото на декември пак им звъннах.
Още ги чакам. :cry:
balchik_bul - специалист
нед ное 12, 2023 7:29 amLazarGanev написа:
Първата работа е да се обадиш на сервиза
Бижуто две години ме топли (въпреки цените на пелетите) и съм много доволен.
Съветвам колебаещите се да си купят Бижу!
Пиша първо във форума, защото преди да си купя камината, четях редовно какво пишете.
После спрях да чета (явно защото нямах проблеми), но помощта от вас е много полезна и няма цена! :-D
balchik_bul - специалист
Контролера вече работи!
Писах на НАТУРЕЛА и още в понеделник сутринта ми се обадиха.
Казаха да им пратя контролера за да го ремонтират.
Имам болен човек в къщи и не ми се иска да включвам климатиците (т.е. резервното отопление).
Както вече писах контролера работи през WIFI, но не му работи клавиатурата.
Помолих да го занеса на място (офиса им в гр. Варна) и да изчакам докато го ремонтират.
Още днес контролера беше ремонтиран за около час и половина!
Това е световен рекорд за българска територия.
После (когато се прибрах в гр. Балчик) по телефона ми казаха как да си пусна WIFI-то (на ремонтирания контролер).
Момичето от Натурела беше любезно и компетентно.
Хиляди благодарности!
Не се наложи да включвам климатици.
Ще почерпя.
:heart:

Тема "Пелетна камина Грейко" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: