чет ное 22, 2018 1:37 pmLazarGanev написа: А бе как ще ти е ненадежден тестера?
 
   
   
   
 чет ное 22, 2018 1:37 pmLazarGanev написа: Щом си сложил кран, държиш го постоянно затворен и го отваряш веднъж на ден. Така тестера ти остава изолиран и няма значение дали в него има пропуски.
При всяко отваряне на крана - нали ще "губя" налягане. Как да го разбера колко от тази загуба се дължи на тестера, и колко от тестваната система???
Добре, де, ама аз в момента не мога да осигуря надеждност на снадките между вентил-манометър-гъвкава връзка-кран. В този смисъл - от какво да ми произтече убеденост, че ще ще осигуря надеждни херметически връзки на крана с АлПекс-преходника и между въпросния преходник и самия АлПекс?! А имам и още две снадки - в другия край на тестваната тръба. Нещо повече - останал съм с впечатлението, че връзката от АлПекс към самия преходник е многократно по-ненадеждна от една резбова връзка 1/2 към 1/2. Нали???
 
   
   
 Луда работа.

 два манометъра ли имаш. С какво си напомпал,ако е въздух не е коректно. Един случай със инсталация с ппр зимата надуване с въздух заради опасност от замръзване. Оказа се че преход от ппр към 1/2 женска резба прави балончета между металната част с резбата и самия ппр. Сменени са профилактично с други но при воден тест на тези фитинги се оказва че няма проблем.
  два манометъра ли имаш. С какво си напомпал,ако е въздух не е коректно. Един случай със инсталация с ппр зимата надуване с въздух заради опасност от замръзване. Оказа се че преход от ппр към 1/2 женска резба прави балончета между металната част с резбата и самия ппр. Сменени са профилактично с други но при воден тест на тези фитинги се оказва че няма проблем.