crez написа:Пак си пролича че никога не си виждал на живо "водната помпа дето си поливаш с нея зеленчука" първо, там салника няма допир с турбината за разлика от автомобилната, преди се използваше лоено-графитна набивка, сега обикновен гумен семеринг....Дрън, дрън, дрън .... Ами с какво има допир салника? Ако няма допир с турбината и течността, значи може и без него. Да вземем и да го махнем а?

Не само че има допир с флуида, ами и се охлажда от него. Имаме триене, имаме загряване, трябва си охлаждане.
Сега се ползвало се семериг във водните помпи??? Ползва се в евтините боклуци дето си купуваш. Я сега да вземеш да ни покажеш къде е семеринга или лоената набивка.


В масовите водни помпи отдавна не се използват салници с набивки а механични челни уплътнения. Същите като във водните помпи на автомобилите.
Ама не само там. Последните години салниците с набивки и семерингите при помпите и на други места се изместват от механи челни уплътнения.
Ей ти да разгледаш и да си повишиш общата култура:
http://www.micromaxtrade.com/prod.php?lng=bg&cat=1
До тук разбрахме следните неща:
От автомобилни гуми не разбираш.
От химия не разбираш.
От водни помпи не разбираш.
От отоплителни инсталации - пълна трагедия.
Ми от какво разбираш? Насочи си отговорите и съветите натам.
