Значи от скоро от 4-5 дни закачих на входа за външен акумулато на моят ЮПС един стар акумулатор, които свалих преди година от колата си защото държеше ток по-малко от една нощ. При тези снегове се уплаших, че може да се получи авария с електрозахранването и поради липса на друг акумулатор сложих този старият да се зарежда 24 часа и после го сложих на ЮПСа.
Да, но снощи помпата спря да върти!!!
Радиаторите студени, котела на 98 С, а лампичките на ЮПСа светят едва-едва, ток си има и не е спирал.
Като откачих клемите на акумулатора помпата тръгна. Взех една контролна лампа 12в, подадох на полюсите на акумулатора и светеше много слабо. Като я сложа на клемите на ЮПСа - свети силно. Тях ги изолирах и ги оставих да си висят.
И друго като изключих ЮПСа от контакта, така, че да мине на прав ток, на вграденият му акумулатор работеше много слабо. Едва светеха зелена и жълтат лампички и бучеше много слабо. Все едно и неговият акумулатор беше отслабнал.
Въпрос: защо е черпил ток от акумулаторите. И възможно ли е старият акумулатор да има утайка и нещо да окъсява и да изисква постоянно зареждане. Преди два дена беше мокро около него все едно е изкипял при презареждане.
Да, но снощи помпата спря да върти!!!
Радиаторите студени, котела на 98 С, а лампичките на ЮПСа светят едва-едва, ток си има и не е спирал.
Като откачих клемите на акумулатора помпата тръгна. Взех една контролна лампа 12в, подадох на полюсите на акумулатора и светеше много слабо. Като я сложа на клемите на ЮПСа - свети силно. Тях ги изолирах и ги оставих да си висят.
И друго като изключих ЮПСа от контакта, така, че да мине на прав ток, на вграденият му акумулатор работеше много слабо. Едва светеха зелена и жълтат лампички и бучеше много слабо. Все едно и неговият акумулатор беше отслабнал.
Въпрос: защо е черпил ток от акумулаторите. И възможно ли е старият акумулатор да има утайка и нещо да окъсява и да изисква постоянно зареждане. Преди два дена беше мокро около него все едно е изкипял при презареждане.