Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
VARTA черна 45AH взех го 105лв с отстъпката това е алкумулатора.Наи ниския клас на варта но след няколко дена ровене в нета това е единствената марка която нямаше лоши отзиви.
stamenov1 - специалист
С две ръце гласувам за BANNER. Но и при тях има няколко ценови класа. За всеки джоб по нещо.
Колега от Ситроенския форум ги дистрибутира за България.
Не ги дават по търговските вериги, защото там не могат да се следят акумулаторите, а и отделно следsт даден акумулатор да не се заседява дълго при продавача. Което е важно за крайния потребител. Австрийско производство са.
zz_stefanov - майстор
stamenov1 написа:
С две ръце гласувам за BANNER. Но и при тях има няколко ценови класа. За всеки джоб по нещо.
Колега от Ситроенския форум ги дистрибутира за България.
Не ги дават по търговските вериги, защото там не могат да се следят акумулаторите, а и отделно следsт даден акумулатор да не се заседява дълго при продавача. Което е важно за крайния потребител. Австрийско производство са.
+1 да не се купува от големите вериги. Вчера присъствах на обясненията на консултант - "като купите акумолатора трябва да отидете до една седмица на преглед с колата във фирмата дистрибутор и да ви се завери гаранцията" (ставаше дума за Бош в Практикер). Ми защо да го купувам от практикер примерно, като мога да го купя директно от магазин на вносителя и всичко да приключи на място в деня.
Иначе за мен Varta Silver е избора :)
housedoktor - майстор
Един минус за Монбат и от мен,спомина се на 4 та седмица заради производствен дефект .Добре ,че ми го подмениха .
teon - специалист
Скоро си гледах ,,записките'', оказа се, че Монбата ми е на почтена възраст - започна шеста година. Държа да отбележа ,че колата не я ползвам ежедневно, което явно щади акумулатора.С една дума доволен съм, но 5-6 години не са малко време през което евентуално да се осере едно производство.
PCL82 - майстор
Моят Монбат 44АН изкара 7-8 години на Трабанта. Пролетта на миналата година забравих фаровете и се разреди под жизнения минимум (плафона едва мъждукаше). С бутане успяхме да запалим и веднага покарахме колата, за да се позареди. Акумулаторът живна, но две от фазите на алтернатора се претовариха и изгоряха (познава се по премигващата контролна лампа при подаване на газ). Пренавих ги и си работи. Акумулаторът се предаде зимата по студовете.

При Трабанта акумулаторите са ми изкарвали между 5 и 9 години, защото карам малко и няма консумация в покой. Най много изкара оригиналният (9г.) от ГДР, който щеше да изкара и още ако не беше изпуснат. При Мерцедесът ми а съм го забравил за 2 седмици, алармата го е изяла и дизелът не може да завърти.
milanovs - специалист
Моят е Искра ,и съм доволен.Карам с него 3 та зима и то дизел.Предишнят ми беше някакъв сръбски боклук,изкара 1 година и 8 месеца.Бех купил и някакви сръбски гуми(тигар) мисла,и те изкараха 2 г.Съвета ми е:купуваите само българска стока,па макар и по скъпа.Затова България е на това дереже,защото купуваме китайски,турски,сръбски,и всакакви там буклуци.Наще стоки са много хубави и качествени.Имам 1 флескче на ( елтос) Севлиево май беше,15 години нее мръднало. :kaffee2:
Chefo77 - майстор
milanovs написа:
Моят е Искра ,и съм доволен.Карам с него 3 та зима и то дизел.Предишнят ми беше някакъв сръбски боклук,изкара 1 година и 8 месеца.Бех купил и някакви сръбски гуми(тигар) мисла,и те изкараха 2 г.Съвета ми е:купуваите само българска стока,па макар и по скъпа.Затова България е на това дереже,защото купуваме китайски,турски,сръбски,и всакакви там буклуци.Наще стоки са много хубави и качествени.Имам 1 флескче на ( елтос) Севлиево май беше,15 години нее мръднало. :kaffee2:
За огромно съжаление, колега, повечето хубави български неща вече са в миналото. Елтос е едно от тях. Ако сега намериш да се произвежда нещо толкова здраво, се обади да взема 2...

Тема "Каква марка Акумулатор?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: