Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Това е оригиналната схема на Кракра

Прикачен файл

Picture.jpg
bonebiker - напреднал
Ето Тази схема съп я изпълнил. Инверторен електрожен и зарядно за кола и стартова станция в едно.Термозащитата съм е пренебрегнал. А в захранвашия блок съм сложил директно адаптери за по лесно.

За сега това е наи добрата схема за любителско изпълнение ограничил съм го до 140А.

Прикачен файл

БП30mini.jpg

Прикачен файл

БУ4mini.jpg

Прикачен файл

Инвертор25mini.jpg

Прикачен файл

Инвертор .rar
(326.72 KиБ) Свален 1214 пъти
kle500 - специалист
Dave написа:
Това е оригиналната схема на Кракра
Някой може ли да каже колко е сечението на магнитопровода.
Благодаря.
pansim - майстор
Dave написа:
Прикачен файл:
Picture 006.JPG
А защо е до 140А? Това е пълен мост и спокойно си вдига 200А, не че има смисъл за дом. употреба.
И на каква цена взе оптроните?
kle500 - специалист
pansim написа:
Dave написа:
Прикачен файл:
Picture 006.JPG
Ако това е отговора на моя въпрос никъде не виждам сечението на магнитопровода..
bonebiker - напреднал
pansim написа:
Dave написа:
Прикачен файл:
Прикаченият файл Picture 006.JPG вече не е достъпен
А защо е до 140А? Това е пълен мост и спокойно си вдига 200А, не че има смисъл за дом. употреба.
И на каква цена взе оптроните?
Ограничих го защото се онасям по някога с непрекъснати :axe: заварки и лятото ми цъфмаха транзисторите а от там и драеверите на единия мост, инъче беше преди на 180А но претоварваше удължителите все пак при 200А са вече почти 5кВт. мощност а и вентилацията не ми е много силна на радиаторите.
Прикачен файл:
DSC02220.JPG
По спомен сечението беше около 30 на 22 мм. а магнитопровода е модел Е70 на фирмата EPCOS межрина 0,3мм. залепена със силикон. Това на снимката е малко променено сега, но само дросела и обратната връзка са други.сега е с шунт. 100А на 100мв.
Парвична 14 навивки от меден лист 40х0,5мм.изолиран с плътно залепено хартиено тиксо широко 60мм. отстрани го подвихи залепиж от обратната страна. Слагах го само от едната страна за да е тънко и плътно навиването. Изводите се запояван кабел 1.5-2.5мм2.в краищата на медната лента.
Вторичната е 2х2,5навивки от шина 7х1,2мм сечение.После потопен в топал електроизолационен лак и изпечен във фурна маи на около 150 градуса, да дръпне първоначално лака. Дросела е ф28мм.L=45мм. с шина като на вторичната и е около 20тина намотки май ....колкото се побраха.
Радиатори от Р4 за транзисторите и друг по голям за трите диода на изправитела...........успех

Драиверите отнета ама не се сещам къде точно затова виж тези
http://www.futurel.bg/index.php
разровете се в нета и ще намерите.нещата ако ги нямате транзисторите драиверите диодите и ферита ми излезнаха маи около 70-80лв. :yawinkle:

Прикачен файл

11042011081.JPG
Последна промяна от bonebiker на пет апр 15, 2011 4:22 pm, променено общо 1 път.
pansim - майстор
Много добре е направено!!! :supz:
Предполагам си има и кутия. А термозащитата е добре да я поставиш. Аз използувам термопластини на 70гр.
Ето и малко снимки от моя резонансник, пуснал съм ги и в един руски форум.
А тези цени 70-80лв от коя година са, че сега само един диод на 150А е 27лв #-o

Прикачен файл

IMGP7717.JPG

Прикачен файл

IMGP7714.JPG

Прикачен файл

IMGP7712.JPG
bonebiker - напреднал
Това е май еднотактово нали????
При мен всичко силово е прихванато към пратка и отзад е калайдисано обилно. А управляващата платка е отделно. И НЯМА от този течния силикон,, че умеква след това.... вентилатора ти върти само вътрешния въздух което за мен е зле.По добре прекарвай външен въздух през цялата кутия.у тъка че да го набива главно у радиаторите и трафа =D>

Тема "Изчисляване на електрожен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: