Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
KingoftheROAD - специалист
Е, поне кажи къде, какво, как, защо? Сподели, нали сме форум за взаимно развитие и усъвършенстване :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs:
uki
messershmit77 написа:
Здравейте,проблема е решен,благодаря за съветите. :)
Здр.драсни няколко реда как отстрани проблема с искрящите четки.Къква беше причината?
preslav - майстор
messershmit77 написа:
Здравейте,проблема е решен,благодаря за съветите. :)
Смени изпушилия кондензатор ли???
Не се скъпи - всички чакат да чуят как си решил проблема!
DMN - майстор
Ами тя темата е от преди две години, този когото питате, сигурно отдавна е яхнал метлата :lol: , а вие чакате за отговор.
bulhomes2 - майстор
Да не пускам нова тема. То не че тая се разбра дали е помогнала, но да не преповтаряме обичайните съвети!

Дотук съм направил абсолютно всичко описано в темата. Смених лагерите с чисто нови. Четките вървят в четкодържателите като на млада булка. Имат запас поне 3 см още. С много фина шкура (2000) зачистих колектора на ротора. Изчистих каналчетата. И пак искри си е'ало мамата. Така грее, че защитата изключва след съвсем малко работа. Даже за клипа обърнах четките, че да не лежат по улегналата дъга, а да контактуват с подострената. Тоест да съм сигурен, че контактува на едно поленце от колектора. Никаква разлика.
Почистения колектор
Прикачен файл:
Chist.jpg
Прахосмукачката е с реостат и се вижда как искри при различните обороти.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Aw_98zHdgAM[/youtube]
Колектора след клипа
Прикачен файл:
Mrysen.jpg
ESPACE - майстор
Време е за нова смукачка :)
FM STEREO - специалист
Ротора е заминал,просто трябва да я замениш с нова.
fbr - майстор
Захрани двигателя през крушка да речем 40 Вата, и мери напрежението между съседните пластини на колектора. Ако има разлика, ротора е за кофата. При драстично кофти ротор, даже и лампата ще си променя светлината, при въртене на ротора и попадане на четките по различните пластини.
FM STEREO - специалист
Може да измериш с оммер съпротивлението между две съседни пластини като така обиколиш целият колектор на ротора,отчетената стойност трябва да е еднаква навсякъде,има ли разлика значи ротора е за изхвърляне,но понякога и това измерване не помага,ако има пробив между навивките уреда не може да го хване. От това което се вижда на клипа е ясно че ротора е аут.

Тема "Проблем с прахосмукачка" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: