• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
bimbo - напреднал
колеги зблъсках се със следния проблем при 1 двигател за шевна машина Р-550вт 3ф изпълних схемата съ пусков и работен кондензатор ,както следва работен-35 микрофарада и пусков -130 микрофарада като работа и мощност горе долу добре се справя но загрява твърде бързо ,за около 1/2 часа трябва да работи поне 8-9 часа.
когато махнах работния не загряваше но пък мощността беше около 30% и спира да се върти[ГЛЪХНЕ]
та въпроса ми е кво бъркам защо ми грее така дали не съм направил грешка в избора на кондензатори и има ли зана4ение в това дали е звезда или триъгълник двигателя защото това ми е неизвестно
това е двигателя

Прикачен файл

yamata.jpg
yamata.jpg (22.77 KиБ) Видяна 5161 пъти
bimbo - напреднал
работил съм по тази схема

Прикачен файл

схема.jpg
схема.jpg (9.76 KиБ) Видяна 5154 пъти
valentino76bs - майстор
Можеш ли да постнеш снимка на табелката на мотора?В клемната кутия колко кабела излизат.По принцип се слага около 60 -70 мф на 1 кват.Познати ми са тези мотори имахме при нас бая такива машини и ми се върти в главата някакви стойности на кондензатор/само един/ от около 80 мф/400..Със съединител ли е машината т.е. не ти трябва висок пусков момент... двигателя постоянно върти ,или са с цензура /много гнусен с едни коксове вътре/ с който се регулират оборотите.
Junak - майстор
Каквото и да прави при трифазен мотор на монофазно мощността става къде наполовина
bimbo - напреднал
Junak написа:
Каквото и да прави при трифазен мотор на монофазно мощността става къде наполовина
абе така е ма поне да не загрява иначе като изгори и тая половината
мощност няма да я има
Junak - майстор
Ама той затова загрява, претоварва се...
bimbo - напреднал
колкото до снимката съм я теглил от интернет и от недоглеждане съм изтеглил снимка на монофазен двигател за наблюдателните над копчетата он-оф има щтепсел тип, шуко :-D :-D
bimbo - напреднал
Junak написа:
Ама той затова загрява, претоварва се...
на празен ход около 20 мин
bimbo - напреднал
valentino76bs написа:
Можеш ли да постнеш снимка на табелката на мотора?В клемната кутия колко кабела излизат.По принцип се слага около 60 -70 мф на 1 кват.Познати ми са тези мотори имахме при нас бая такива машини и ми се върти в главата някакви стойности на кондензатор/само един/ от около 80 мф/400..Със съединител ли е машината т.е. не ти трябва висок пусков момент... двигателя постоянно върти ,или са с цензура /много гнусен с едни коксове вътре/ с който се регулират оборотите.
значи изпълнението е съ съединител няма пусков ток двигателя върви постоянно
lov - майстор
Намали работния на 10 или малко отгоре ако се налага после добави. Другото е как е вързан мотора на звезда или триъгълник. Трябва да е на триъгълник. Виж схемата която е пуснал колегата пластините ако има такива останали трябва да са така.
Причината да грее е защото повечето от времето този двигател работи на празен ход а сметките за работния кондензатор са за пълно натоварване. Само опитно ще станат нещата нямаш много голям избор. А освен че е със съединител има и спирачка та си виж и как е регулиран възела да не би и от там да имаш ядове.
  • 1
  • 2

Тема "ел. двигател от 3ф на 1Ф защо" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: