• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
petrol c20xe - напреднал
колега с този прекъсвач който си публикувал ли ще стане и какви функции ще изпълнява реверс + бързи и бавни ли а няма ли начин с пакетните който съм купил да стане
fikata - майстор
petrol c20xe написа:
колега с този прекъсвач който си публикувал ли ще стане и какви функции ще изпълнява реверс + бързи и бавни ли а няма ли начин с пакетните който съм купил да стане
Какви пакетни прекъсвачи си купил нямам представа.Пакетни прекъсвачи има с различни схеми.
Прекъсвача,който давам за пример е само за промяна на оборотите. За реверсиране /за промяна реда на фазите/ трябва друг със съответната схема за целта реверс.
petrol c20xe - напреднал
Ключовете са пгп 10а 1-0-2 като за реверс и бавни обороти е както трябва но бързите не работят защото на мотора се замостват еднити изводи
PCL82 - майстор
Сигурно е малко късно и не знам дали имат точно такъв превключвател, но да ти кажа и за тези на EATON. До сега съм ползвал само трифазен включено-изключено и превключвател за волтметър фазово-линейно напрежение. Но ми направи впечатление, че на всички превключватели брошурата е една и съща и съдържа към 20 различни вида схеми, и монтажните отвори са еднакви, независимо, че на едни врътките са по-големи от на други.
lov - майстор
На тези пакети са им слабички контактите иначе имат доста възможности за комбинации но са си предвидени в крайна сметка за превключване към измервателни уреди.

Иначе към колегата попитал.
Подреди си както трябва изводите явно някъде имаш разминаване в намотките. Предполагам че пакетния ключ който си взел става за тази цел и се оправяш с неговото връзване.
И аз тогава доста ядове брах докато разбера коя намотка коя е. Дори се наложи да отварям двигателя за да гледам защото беше пренавиван и бобиньора толкова се беше престарал че имах само една купчина кабели без никакви обозначения дори не знаех какъв е двигателя та мисля че питах и тука само че в друга тема.
П. Петков - специалист
Имам двускоростна, настолна бормашина ПН-180, на която се повреди ключът за скоростите. Намерих го в "Ташев и Галвинг" и май че е на "Елмарк". Ключът е с функция "HS-Stop-LS". Има още един ключ "C.W.-Stop-C.C.W.". За съжаление и двата на издържат непрекъснатите комутации и затова монтирах допълнително 25А ПГП (Пакетен гърбичен прекъсвач"), чрез който я пускам. "ЦК" ключа за осветлението го преместих над ПГП-то. Направих и изменения, като монтирах нови ръкохватки на ограничителя за дълбочината на пробиване, а също и две допълнителни ръкохватки за вертикалния ход.
Прикачен файл:
IMG_0571[1].jpg
IMG_0571[1].jpg (58.98 KиБ) Видяна 5977 пъти
P.S.
При смяна на лагера, който носи многостъпалната, ремъчна шайба и през който минава шлицовата ос , възникна сериозен проблем с изваждането му (Не помня дали лагерите не бяха два?). Последният беше монтиран в дъното на "кладенец", съвсем близо до шайбата, като беше фиксиран срещу аксиално движение чрез зеегер шайба. Можеше да бъде изваден само в посока към патронника, а никъде не намерих толкова дълги клещи, за да свия зеегер шайбата. След дълго мъдруване направих следното: Вкарах в отворите на зеегерката токовите краища на два дълги, заваръчни електрода. На другия край на електродите, които бяха достъпни, нанизах леко сплескана метална втулка, която внимателно приплъзнах по елктродите към зеегерката. Тя постепенно им приближи разкрачените, токови краища, като зеегер шайбата също започна да се свива и накрая излеза от канала. Извадих я внимателно заедно с електродите и по този начин лагерът се освободи. Ремонтът се получи в стил "Сиромах човек - жив дявол!" :)
petrol c20xe - напреднал
Здравейте отново ето това е схемата на мотора а пакетните ключове който съм купил и искам с тях да свържа всичко са ето тези само че са с 3 секции не с 4 като на снимката http://kvazer.com/pep/44085--10-20-10a-380v-.html

Прикачен файл

images.jpg
images.jpg (9.79 KиБ) Видяна 5932 пъти
fikata - майстор
Пакетният прекъсвач за промяна на оборотите трябва да бъде с четири секции.
Бавните обороти са на триъгълник Тогава прекъсвача подава трите фази на W2 U2 V2
Бързите обороти са на двойната звезда YY .Прекъсвачът тогава подава фазите на изводите от намотките U1 V1 W1 и дава накъсо изводите W2 U2 V2 за да осъществи звездата.
Към всеки прекъсвач в зависимост от предназначението му има и схема на свързване.
На тебе ти трябва прекъсвач с четири секции 8 бр.контакти или 16 клеми , но със схема триъгълник/двойна звезда. За разлика от превключвателя звезда-триъгълник,който има същия брой секции,контакти и брой клеми но схемата му е друга.
Реверсивният превключвател е със три секции, но схемата му е за реверс, която е различна от тази на обикновения триполюсен превключвател І 0 ІІ
Пример за схемата на двускоростен превключвател:
http://vikiwat.com/paketen-elektrichesk ... 32f-s.html

Изображение
Предполагам,че разчиташ диаграмата, но все пак - хиксовете /х/ в дясната таблица означават кои контакти са затворени при съответното положение І или ІІ на превключвателя.
  • 1
  • 2

Тема "Пакетен ключ. Помощ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: