• 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Avas_co - майстор
hamechok написа:
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТДЗОВАХА С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ПО МОЯ ВАПРОС,ЗА ЧЕСТОТНИЯТ РЕГУЛАТОР.Дълго не бях се включвал във форума заради това че заминах в командировка до Словакия.Същността на работата ми там бе да внедряваме честотни регулатори в производственният процес на поточна линия в завод за автомобили Хюндай.Изполвахме регулатори от фирмата Danfoss.Трябваше доста да се поизпотим с изчисления,на коефициенти ,диаграми и т.н. Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.Благодаря отново на всички че се отзовахте. :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
С какви двигатели обучавахте регулаторите?
С асинхронни или със синхронни с перменентни магнити(gearless)?
todortv - майстор
hamechok написа:
....Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.
Дай малко подробности, какви са били точно проблемите. Какви инвертори използвахте, предполагам от серията FC.
Ползвахте ли софтуера MCPT10?
todortv - майстор
hamechok написа:
....Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.
Дай малко подробности, какви са били точно проблемите. Какви инвертори използвахте, предполагам от серията FC.
Ползвахте ли софтуера MCT10?
Ако не е фирмена тайна, дай повече информация.... :partyman:
hamechok - помощник
Avas_co написа:
hamechok написа:
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО СЕ ОТДЗОВАХА С МНЕНИЯ И ПРЕПОРЪКИ ПО МОЯ ВАПРОС,ЗА ЧЕСТОТНИЯТ РЕГУЛАТОР.Дълго не бях се включвал във форума заради това че заминах в командировка до Словакия.Същността на работата ми там бе да внедряваме честотни регулатори в производственният процес на поточна линия в завод за автомобили Хюндай.Изполвахме регулатори от фирмата Danfoss.Трябваше доста да се поизпотим с изчисления,на коефициенти ,диаграми и т.н. Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.Благодаря отново на всички че се отзовахте. :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
С какви двигатели обучавахте регулаторите?
С асинхронни или със синхронни с перменентни магнити(gearless)?
Двигателите бяха асинхронни със вградени редуктори в тях.марката на двигателите беше сименс.
hamechok - помощник
todortv написа:
hamechok написа:
....Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.
Дай малко подробности, какви са били точно проблемите. Какви инвертори използвахте, предполагам от серията FC.
Ползвахте ли софтуера MCT10?
Ако не е фирмена тайна, дай повече информация.... :partyman:
Честотните регулатори бяха Danfoss vlt.Low Harmonic Drive.Софтуера бе MCT 10
hamechok - помощник
hamechok написа:
todortv написа:
hamechok написа:
....Голяма роля играе натоварването на ел.двигателите ,които са управлявани от регулаторите,всичко казано от вас е вярно,но при нас проблема възникна от автоматичното настройване на регулаторите спрямо ел.двигателите.
Дай малко подробности, какви са били точно проблемите. Какви инвертори използвахте, предполагам от серията FC.
Ползвахте ли софтуера MCT10?
Ако не е фирмена тайна, дай повече информация.... :partyman:
Честотните регулатори бяха Danfoss vlt.Low Harmonic Drive.Софтуера бе MCT 10
Проблемите бяха,че трябваше линиите които задвижваха отделните регулатори трябваше да бъдат натоварени със действителният им товар, който щяха да карат или на 100 процента.Ние ги монтирахме и пуснахме през компютъра автоматичната им на стройка и нагаждане спрямо конвеерите ,които не бяха натоварени напълно.Натоварването на всеки конвеер е различно тъй като на тях се извършват различни операции,като ходът им често се спира и включва в зависимост от дейността която се извършва на вски детайл ,който е на тях. :partyman:
todortv - майстор
Може ли да дадеш линк за тези мотори, с каква мощност бяха?
От 1-2 години производителите са луднали с мотор-редуктори в общ корпус, само че моторите са синхронни,
Малко бакър, малко стомана, голям въртящ момент.....
Под автоматична настройка, за PID регулатора ли става въпрос или Auto Tune?
Извини ме, ако те затрупах с въпроси, но така се обменя опит....
:partyman:
hamechok - помощник
todortv написа:
Може ли да дадеш линк за тези мотори, с каква мощност бяха?
От 1-2 години производителите са луднали с мотор-редуктори в общ корпус, само че моторите са синхронни,
Малко бакър, малко стомана, голям въртящ момент.....
Под автоматична настройка, за PID регулатора ли става въпрос или Auto Tune?
Извини ме, ако те затрупах с въпроси, но така се обменя опит....
:partyman:
Настройката е на P.I.D контролера ,регулатора се нуждае от обратна връзка с поточната линия.Работата е там че поточната линия трябва да спира в точно определения момент,за да може ръката -робот да извърши необходимите манипулации и движения.Роботите са програмирани да правят последователни определени движения в пространството над поточната линия,и ако детайла не спре на точното място ,робота го блъсва и го събаря от линията.Поради това е много важно честотният регулатор да има обратна връзка с поточната линия както часова ,така и по натоварване,инерционни движения регулиране на стартовите въртящи моменти ,и спирачните моменти.Доколкото за моторите ,то се правят по заявка на клиента и уточнени от клиента параметри.http://www.elektromotory.net/siemens/1l ... tacek.html :partyman:
profesionalist_wood - майстор
Хм,да попитам. Дали теоретично може да се увеличи мощността във ватове на оберфреза да речем, от 550 вата на 1000 вата :?: Просто питам
Машинката е 240 волта,50 херца, AC only,2,3 aмпера,550wat,25000 оборота
Iliev Labs - специалист
Не. Трябва да е с трифазен мотор. Тогава може всичко.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 15

Тема "въпрос за честотен регулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: