Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
vici123 - напреднал
Имам ел скутер с два акумулатора който са свързани и дават 24в. Реших на ел скутера да сложа генератор за да се изтощават по бавно батерите. Но ми трябва система която нама да ги презареди акато паднад с половин волт отново да зарежда. Нещо подобно упиес.
shotik - майстор
Не може да се направи перпетуум мобиле,както си го замислил. Генератора само ще ти утежни конструкцията ,без да има голямо значение. Това е защото заряд на един акумулатор трае няколко часа,ти нямаш такова надолнище, където да не ползваш електроенергия и генератора да зарежда. Ако мислиш , генератора да се върти при движение,ами това е един консуматор на механична енергия ,която не може да бъде възстановена като електрическа,акумулаторите ще се разрежда още по - бързо .
vici123 - напреднал
Не съм оточнил генератора грешката е моя.
Имам ел скутер с два акумулатора който са свързани и дават 24в. Реших на ел скутера да сложа бензинов генератор за да се изтощават по бавно батерите. Но ми трябва система която нама да ги презареди акато паднад с половин волт отново да зарежда. Нещо подобно упиес. Аз мисля, че бензиновя генератор ще успява да дозарежда акумулаторите. Или се лъжа?
bobko - специалист
По тази логика :? ,по-добре си му монтирай бензинов двигател за задвижване + генератор и решаваш проблема с батериите.Ще стане един вид хибрид който ще работи и на бензин и на ток.Когато решиш може да го караш на ток,а когато се изтощат батериите ще караш на бензин и в същтото време ще зареждаш батериите.
vici123 - напреднал
Като монтирам бензинов генератор то пак ще стане хибрид. Интересуваме системата която ще следи заряда на акумулаторите. Според вас ако използвам Контролер за соларна система ще ми свърши ли работа? Бензиновя генератор ще е свързан с трансформатор за да получа 24в. А трансформато ще го свържа с соларня контроилер.
jordanvass - майстор
bobko написа:
Ще стане един вид хибрид който ще работи и на бензин и на ток.Когато решиш може да го караш на ток,а когато се изтощат батериите ще караш на бензин и в същтото време ще зареждаш батериите.
Това е най-скъпият начин да си зареждаш батериите. Най-евтино е от контакта. Не сравнявай с хибридните автомобили, които имат интелигентни системи за уползотворяване на разни излишни енергии. Питащият едва ли би могъл да ги реализира в стил направи си сам.
Vectra - специалист
В питането има доста неизвестни:
-какви са параметрите на бензиновия генератор
-генератора само батериите ли ще зарежда, или ще храни и електродвигателя на скутера
-вид на акумулаторите

Според мен резултата от начинанието ще е със съмнителен успех. Най-малкото ще се утежни много скутера(генератор+траф+резервоар+контролер).
По-добре да се инвестира в по-яки акумулатори.Особено ако са оловни и се подменят с литиеви+зарядно за тях.
Онзи ден карах на един приятел електовелосипеда с литиеви батерии 36V10Ah. Аверчето каза, че без да върти педалите минава 40-50км по равно, а с въртене отива до 150км.
kolev_k - специалист
Vectra написа:
Онзи ден карах на един приятел електовелосипеда с литиеви батерии 36V10Ah. Аверчето каза, че без да върти педалите минава 40-50км по равно, а с въртене отива до 150км.
Каква скорост развива това нещо?Колко пробег издържат батериите докато умрат?И колко струват новите?
vici123 - напреднал
Нямам представа.
kolev_k написа:
Vectra написа:
Онзи ден карах на един приятел електовелосипеда с литиеви батерии 36V10Ah. Аверчето каза, че без да върти педалите минава 40-50км по равно, а с въртене отива до 150км.
Каква скорост развива това нещо?Колко пробег издържат батериите докато умрат?И колко струват новите?
Един прятел ме помоли да питам.
Vectra - специалист
kolev_k написа:
Каква скорост развива това нещо?Колко пробег издържат батериите докато умрат?И колко струват новите?
Скоростта е ограничена на 25 км/ч заради изискванията в закона да не се регистрират в КАТ подобни ППС за ЕС. Произведените за САЩ и Канада са ограничени на 30км/ч. Иначе като видях как се набира едва ли ще са му проблем скорости от 50-60 км/ч.Пробега....то като при колите.. зависи кой и как го кара.Относно цената не съм гледал отделно батерии, но видях че има китове за велосипед които включват джанта+безчетков двигател, контролер, батерии,зарядно, компютър, комплект спирачки за около 350 долара.Предполагам само батериите и зарядното ще са поне около 120-150 долара.

Тема "Дозареждане на акумулатор 24в" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: