• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lubomirlz - специалист
Щеше да е съвсем профисионално ако бях измерил изолационното съопротивление преди да включа машината. При положение че знам че не е работила доста време и че седи на открито :)
Но май добре че стана така та да сменя лагерите, много износени със сериозен луфт.
Все пак благодаря за признанието, надявам се да съм помогнал на някой.
tehribo - специалист
Добра работа си свършил наистина.
А смяната на лагерите е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА, ако е влезнала вода в двигателя.
todortv - майстор
ArturDent написа:
Само с лака можеш да влошиш малко охлаждането, ама ако е навън на сянка сигурно няма да е проблем.
Лака е по- добър топлопроводник от въздуха.
esso - помощник
Измери с мегер 500V между корпус и фазите съпротивлението не трябва да е под 0.4 Mom. Ако е над 0.4 е добре . Сушили сме 6.3 kV двигатели като им подадем 380 волта но за 380 волтови трябва да е много малко напрежение.Но няма проблем да го пуснеш и при по малко въпротивление
PCL82 - майстор
Какъв лак/смола ползваш за импрегниране?
lubomirlz - специалист
А ползвам, това беше инцидентно, лака не беше специален за електроизолация :-D Някакъв синтетичен за дърво на лакпром :lol: ,но това не попречи изолационното съпротивление да се повиши многократно.
Навремето в техникума като пренавивахме електромотори и електрожени редовно си ползвахме нитроцелуозен за дърво и тоя синтетичния
:) Винаги след проверката с мегера резултатите бяха перфектни :)
webcambg - специалист
колега, как стои въпроса със влизане на вода само че на праротоков двигател?
Процедурите подобнили са?
:?
lubomirlz - специалист
Да само че ако ротора не е залят с лак ще се наложи и него да сушиш.
  • 1
  • 2

Тема "Наводнен Асинхронен двигател - спасяване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: