• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lov - майстор
Предполагам че може и да успееш да го подкараш оригиналния мотор и само с кондензатор. Предполагам че крика е винтов а двигателите бавнооборотни и не се налага чак толкова голям пусков въртящ момент. Ама трябва да се пробва какво ще се получи под товар. За реверса всеки ел. техник ще ти помогне.
mirk - майстор
Ще му помогнат ако е в България където по принцип хората са по бедни и са станали по големи дяволи, гледат от нищо да направят нещо :lol: . Малко се съмнявам че в цивилизована Европа някой ще се занимава с гимнастики за пускане на трифазен електромотор на монофазна мрежа, директно биха си сменили или мотора или направо машината.

Ако проявява интерес за подобна модификация трабва да даде пълните спецификации на мотора, снимка на клемната му кутия, и схемата на управление. Но първо трябва да провери дали не е наказуемо по тяхното законодателство неоторизирано модифициране на подемни съоръжения
ZORRO 1972 - специалист
здравеите.не е накауемо,незнам дали ще има тяга да вдигне кола.а иначе мотора е 3 киловата 1500 оборота.аз ще снимам утре и ще пусна снимките.лошото е ,че кондензатори по 300/400 микро на 450 волта,тук просто няма.има по 60 микро тЪ трябва да ги навържа като гирлянди.аМА понеже сервиза го отворих скоро,преди около 20 дни.та машини това онова......и парите заминаха.има индентични крикове но монофазни.те са по 2.2 к.в.това добре ,но....някои знае ли схемата на свързване във кутията със бутоните която е на самия крик?защото дори да купя мотор ,как да го свържа след това?кое изкл.пусковата?е..а ли му мамата.
Последна промяна от ZORRO 1972 на вт юли 06, 2010 10:02 pm, променено общо 1 път.
ZORRO 1972 - специалист
А....забравих да кажа че на кутията на мотора няма схема.има само 6 извода,три сини и три някъкъв друг цвят.във кутията има траф на 24 волта.явно оперативната на контакторите работи на 24 волта.и едната от фазите влиза директно във трафа.НЕЗНАМ ДАЛИ ЩЕ МОГА ДА ЗАПАЗЯ СХЕМАТА ВЪВ КУТИЯТА???или поне част от нея.крика е ISTOBAL.марков е иначе ама............трябва и да работи,нали. :o
Johny - майстор
Едва сега разбрах, че става въпрос за подемник. Крика е съвсем друго нещо, ако нямаш нищо напротив.
С електриката ще имаш проблеми, защото контакторите наистина са на 24V, но трфчето е 380/24 и ако му подадеш 220V, то те няма да работят. Едната фаза е директно към трафа, а другата минава през предпазител.
На 24-те волта единият край е на маса, а другият през предпазител отива на пакетен превключвател със средна точка за реверсиране на мотора - нагоре, надолу.
Не можеш да се откажеш от оригиналната кутия с ПРА /пуско-регулиращата апаратура/, защото сигурно си видял как чрез оста на пакетника и още един ключ, се осигурява ограничаване хода на подемника в двете посоки.
Всичко може да се преправи, но си мисля, че за един сервиз 380V са наложителни, в предвид на бъдещите инструменти и приспособления.
В този смисъл се опитай да си осигуриш 380V захранване.
Аз онзи ден пуснах един такъв подемник докаран от Испания, само че неговият мотор е на 2,2kW за 2,5 тона.
ZORRO 1972 - специалист
точно така г/син джони,2.2 киловата монофазен.аз защо си мисля че трафчето работи на една фаза и нула.тЪ се надявах да го подкарам на 220 волта.380 волта е невъзможно.ще изкат лиценз,а това означава 7/8 хиляди лева евро,де.този вариант въобще и не го мисля.би ли ми помогнал,ако намеря монофазен мотор .....някъква схема на кутията със бутоните или...знам ли.
Johny - майстор
Определено е на 380V.
Като за начало трябва да се обзаведеш с траф 220/24 и монофазен мотор. Предполагам, че може да се намери такъв с кондензатори и всичко друго.
ZORRO 1972 - специалист
....би ли ми казл... мотора които съвсем скоро ще купя е 1500 оборота на 2.2 к вата.със два кондензатора за по добър старт. така ми каза днес момата от фирмата.а тя ме пита дали ще е реверсен.значи.....нещо став.кое изкл.първичната намотка.от самия мотор ли?или нещо във кутииката?и друго нещо.......
Последна промяна от ZORRO 1972 на ср юли 07, 2010 1:00 am, променено общо 1 път.
Johny - майстор
При 3фазния нищо не се изключва. Разменят се две фази, за да се реверсира.
При монофазния се изключва понякога пусковата намотка, след като развърти мотора.
Реверса задължително и ако е такъв, че да не се изключва пусковата - идеално. "Кутиййката" за която говориш, прекъсва цялото захранване на мотора. При 3 фазните няма пускова намотка.
Последна промяна от Johny на ср юли 07, 2010 1:05 am, променено общо 1 път.
ZORRO 1972 - специалист
защо понякога ?не е ли винаги се изкл.първичната.няма ли да изгори ?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Тема "инвертор от 220 на 380 волта или подемник за автомобили." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: