• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
styb - специалист
Няма лошо , и аз ги призовавам за това , макар че съм от другата страна (търгувам с апаратура и електро материали). Но аз също съм и потребител и съм попадал на некоректни търговци така че само КЗП може да ги контолира (донякъде)
pavelari - майстор
Тука има нещо гнило :) чаак па толко ядове да създават - кои са тия ? и защо кзп??! отказват ли рекламация
styb - специалист
И да знаете клиента не винаги на 100% е прав - случвало ми се е да ми връщат стока която не е закупена от мен или с поменена гаранционна карта и то на стока която си има сериен номер. Но отказ за рекламиране никога , винаги се старая да помогна
Здравейте колеги,
Тъй като вече пет месеца никой не ни е потърсил (нито КЗП нито "въпросния клиент"), ще се възползваме от правото си на отговор.
За трите години откакто функционираме в България досега никой не се е оплаквал от проблем с датчиците ни за движение. Ако все пак такъв проблем съществува нека колегата или клиентът дойде при нас на адрес:
Шрак Техник ЕООД
гр. София жк. "Дружба 2" бул. "Професор Цветан Лазаров" 162
или се свърже с нас на тел. 02 8907913 или ни пише на мейл sofia@schrack.bg, вместо да пише анонимно по форумите. С радост ще го изслушаме, ще подменим дефектиралия датчик (ако има такъв) и ще му осигурим безплатем монтаж за наша сметка.
Благодарим на колегите, които не ни нападнаха, а ни защитиха в тази тема.
  • 1
  • 2

Тема "проблем с апаратура" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: