Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Andri01 - майстор
fikata написа:
Пример.Ако скъса щифт на задвижването,моторът ще си работи,защита няма да изключи.Кво праим?
Синхронизация по ток/двигателите трябва да са напълно еднакви обаче/ и в случай,че се получи минимална разлика по ток-спират и двата двигателя.
jordanvass - майстор
Мисля си за някакви елементарни трансформатори за всяка фаза с по две първични, последователно на всеки мотор, но вързани противофазно. Така ако и двата мотора харчат еднакъв ток, няма да се индуцира никакво напрежение. Появи ли се напрежение в някоя вторична, значи има някаква разлика и оперативното изключва и двата мотора. Настройката ще е голяма мъка, щото никога товарът няма да е еднакъв от двете страни на подемника и винаги единият мотор ще е по-натоварен, но този проблем ще стои пред всички решения за следене на тока.
vvk79 - специалист
Точно така Джонка последователно през двете защити, то случки може да има всякакви , така че не се вманиачявайте, забравих за реверсирането - то може да стане с още един контактор или пък с един ПЕП за реверсиране. А и може и да се пуснат директно в триъгълник ако е малка мощността в звезда.
ако държите и някаква схема може да драснем.
valentino76bs - майстор
vvk79 написа:
Точно така Джонка последователно през двете защити, то случки може да има всякакви , така че не се вманиачявайте, забравих за реверсирането - то може да стане с още един контактор или пък с един ПЕП за реверсиране. А и може и да се пуснат директно в триъгълник ако е малка мощността в звезда.
ако държите и някаква схема може да драснем.
Да може ако не е проблем,само да не обърнем колата...:),минават ми някакви мисли с датчици/индукционни/ на двата червяка или горе на двете шайби.
moimoimoi - майстор
най добре ще стане ако на двата винта/вала/ се сложи по един брояч на импулси,на всеки оборот на винта се подава по един импулс към брояча

задаваш на брояча да изброй примерно 40 импулса и да дава стоп,така и двата винта ще направят равен брой обороти и би трябвало да вдигнат или свалят равномерно от двете страни
според мен двата двигателя ако са с обща защитата подбрана спрямо общия ток,ако има проблем ще спрат и двата
също е добре да има и ръчен режим поотделно за всеки двигател,както и изключватели за крайно горно и долно положение
Последна промяна от moimoimoi на вт дек 13, 2011 9:09 pm, променено общо 1 път.
MrMurdjo - майстор
Винаги съм си мислел, че тези подемници имат долу на нивото на пода синхронизираща верига между двете колони.
velsi - Почетен майстор
Имат, но те са с един мотор. Този е някакъв друг.
fikata - майстор
Сайта може да "Направи сам", но не е "Карай да върви" Синхронизация и безопасност трябва да има.
/това беше за vvk79/
Ето как се предлага такъв автоподемник.Прозводителят е изтрит за да не е реклама.


двуколонен подемник с два двигателя, товароподемност 3,2 т., тройно изтеглящи рамена електро-механична синхронизация
мин вис. мм., макс. вис. мм.,


двуколонен подемник с два двигателя, товароподемност 3,2 т., двойно изтеглящи рамена електронна синхронизация,
мин вис. 95/135 мм., , макс. вис. 2020 мм., разстояние между колоните 2500 мм
valentino76bs - майстор
fikata написа:
Сайта може да "Направи сам", но не е "Карай да върви" Синхронизация и безопасност трябва да има.
/това беше за vvk79/
Ето как се предлага такъв автоподемник.Прозводителят е изтрит за да не е реклама.


двуколонен подемник с два двигателя, товароподемност 3,2 т., тройно изтеглящи рамена електро-механична синхронизация
мин вис. мм., макс. вис. мм.,


двуколонен подемник с два двигателя, товароподемност 3,2 т., двойно изтеглящи рамена електронна синхронизация,
мин вис. 95/135 мм., , макс. вис. 2020 мм., разстояние между колоните 2500 мм
ААаа ми то това ще ми свърши работа,къде е.
Johny - майстор
fikata написа:
Пример.Ако скъса щифт на задвижването,моторът ще си работи,защита няма да изключи.Кво праим?
Аз не съм механик, но в тази работа си има правила, както при тоците. Не би трябвало да има какво да се къса.
Една година с един колега механик ремонтирахме една дървообработваща машина. Трябваше да извадим един щифт и след много бой с чука той не помръдваше.
Тогава колегата каза: - Ти знаеш ли/не занех/, че при тези валове щифтовете трябва да са конусни.... Оказа се прав.
Така че този случай сигурно са го предвидили конструкторите.
На линка по-долу са дадени схеми и описания/на руски/ на различни подемници. Например: http://www.technosouz.ru/Pages/instrukcii.html Търси->
-Грузовые автомобильные подъемники ->
-ПС-10 Инструкция по эксплуатации на четырехстоечный подъемник
Има принципни схеми и картинки. Блокировката е решена с последователно включване на термозащитите и крайните изключватели.

Тема "Предложете схема за пускане на два двигателя." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: