• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
bimbo - напреднал
60 procenta от номиналната мощност
MrMurdjo - майстор
Колеги, ще ме светнете ли какъв е този ключ рига?
alsted - майстор
Практически има един контакт (перо), което при едно средно усилие на натискане прави паралелна верига към (трета) клема и се отваря при натискане до край. В това средно положение подава захранване на пусковата намотка. Има и ред други подобни решения ...
hidrazin не е съвсем точен. Оборотите няма да паднат. Мощността - наполовина. Ако се включат работни кондензатори - 2/3
fikata - майстор
Изображение
ключ "Рига"
Бутонът "Пуск" има две положения.Първоначално се натиска напълно и се подава напрежение едновременно на пусковата и работната намотка.След развъртане на двигателя бутона се отпуска и така изключва пусковата намотка, а работната остава под напрежение. Червения бутон е "Стоп"
Този ключ "Рига" замества центробежния прекъсвач, който е монтиран на ротора и при покой на двигателя прави контакт към пусковата намотка. След развъртане на двигателя този контакт я изключва автоматично.
Изображение
центробежен прекъсвач
Последна промяна от fikata на съб яну 05, 2013 5:17 am, променено общо 2 пъти.
alsted - майстор
Ако случайно ат някъде ти попадне това
Изображение
също става.
MrMurdjo - майстор
Благодаря за разясненията. То е казано, че човек се учи, докато е жив. С търсачката в Гугъл ми излизаха повече ключове за пералня "Рига" и изпаднах малко в недоумение :)
fikata - майстор
С търсачката в Гугъл ми излизаха повече ключове за пералня "Рига" и изпаднах малко в недоумение :)
Правилно.Този ключ за пускане на монофазен двигател се появи в България монтиран на съветската пералня "Рига" и от там носи наименованието си :)
kolev_k - специалист
fikata написа:
Изображение
ключ "Рига"
Бутонът "Пуск" има две положения.Първоначално се натиска леко и се подава напрежение едновременно на пусковата и работната намотка.След развъртане на двигателя бутона се натиска докрай и така изключва пусковата намотка, а работната остава под напрежение. Червения бутон е "Стоп"
Този ключ "Рига" замества центробежния прекъсвач, който е монтиран на ротора и при покой на двигателя прави контакт към пусковата намотка. След развъртане на двигателя този контакт я изключва автоматично.
Натиска се докрай черния бутон,тогава подава напрежение на 2-те намотки.Като се отпусне изключва пусковата.Това да не е фотоапарат(цифров)
hidrazin - майстор
kolev_k написа:
Натиска се докрай черния бутон,тогава подава напрежение на 2-те намотки.Като се отпусне изключва пусковата.Това да не е фотоапарат(цифров)
Нещо по-тъпо не можа ли да измислиш? Като не вярваш върви си купи един такъв и си ги щракай колкото искаш докато се убедиш.
:partyman:
MrMurdjo - майстор
fikata написа:
С търсачката в Гугъл ми излизаха повече ключове за пералня "Рига" и изпаднах малко в недоумение :)
Правилно.Този ключ за пускане на монофазен двигател се появи в България монтиран на съветската пералня "Рига" и от там носи наименованието си :)
Да знаеш, силно подозирах, че точно това е случая. Нещо подобно на това, че у нас на бибитката викат клаксон :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Тема "Трифазен двигател като монофазен." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: