Колега,как мислиш ,че ще можеш да захранваш системата когато нямаш равномерни обороти на динамото?Та нали и на колите ремъка задвижваш алтернатора ако е хлабав не се заражда хубаво акумулатора ,а там си има регулатор на напрежението.Затова ти пиша за триенето на колелцето на динамото към гумата и за кривите капли.
Сега и друго нещо-при каране по нагорно ще имаш по -голямо съпротивление и ниска скорост,динамото ще произвежда 2-3 в. при което няма как да се зарежда акумулатора.По надолнище пък ще е висок волтаж,но него със стабилизатор ще го ограничиш,но тук не е като при колите да имаш постоянно въртяш се източник,а при спиране и динамото няма да се върти.
Моето мнение е че си губиш времето и всеки допълнителен детаил утежнява велосипеда и увеличава силата необходима за движението му.
Сега и друго нещо-при каране по нагорно ще имаш по -голямо съпротивление и ниска скорост,динамото ще произвежда 2-3 в. при което няма как да се зарежда акумулатора.По надолнище пък ще е висок волтаж,но него със стабилизатор ще го ограничиш,но тук не е като при колите да имаш постоянно въртяш се източник,а при спиране и динамото няма да се върти.
Моето мнение е че си губиш времето и всеки допълнителен детаил утежнява велосипеда и увеличава силата необходима за движението му.