• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
todortv - майстор
valentino76bs написа:
.....
Значи да поясня с паленето на бензин няма проблем,даже като я оставя на обороти си ги държи.Проблема е като натисна педала на газта да мине на газ се дави.
Явно не сме се разбрали. :-D
Това е от "опечени" дюзи, защото караш на газ.
Когато намалее бензина в резервоара, зареди Power motion 100, от ОМВ и покарай 15-20км.
Проблема е масов. :partyman:
todortv - майстор
Освен неграмотно, но и много глупости има изписани в горния линк. Ето една:
сега за газта.
тука ситуацията коренно се променя. обикновената газова уредба дава един постоянен поток газ. без оглед на режими на мотор или каквото и да е.
valentino76bs - майстор
todortv написа:
Освен неграмотно, но и много глупости има изписани в горния линк. Ето една:
сега за газта.
тука ситуацията коренно се променя. обикновената газова уредба дава един постоянен поток газ. без оглед на режими на мотор или каквото и да е.
Автора е имал предвид нещо но е неправилно написано....става въпрос за електрическия изпарител там няма вакуум който да дърпа мембраната да пусне газта,има клапан ,положение ''пуска не пуска'' вече количеството е според това което мотора иска....
todortv - майстор
valentino76bs написа:

...става въпрос за електрическия изпарител там няма вакуум който да дърпа мембраната да пусне газта,има клапан ,положение ''пуска не пуска'' вече количеството е според това което мотора иска....
А, мотора как си го иска? :-D
Нали пак със степен на разреждане(вакуум). Каква е ролята на втора редукционна степен в изпарителя?
И защо от другата страна мембраната е отворена към атмосфера?
Автора е написал куп глупости, горното беше само един пример, не ми се занимава да цитирам останалите.
  • 1
  • 2

Тема "Как да разреждам периодично кондензатор без да се повреди." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: