Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
Ми давай. После ще разправяш. Пък ибейо видяхме колко го чуваш.
:partyman:
lov - майстор
Ти добре го чуваш но както се оказва никак. Китайчетата вече почти година не пращат литиево полимерни батерии по авио поща. Задължително попълват митническа декларация че дори в изделието няма вложена такава батерия.
Аз тъкмо бях започнал да си подменям батериите на различните инструменти и увиснах по средата. Върнаха ми от митница няколко пратки на куп с различни пакети.
fox_vt - майстор
Че защо да използва авио поща :) Със корабчето и си ти.
hidrazin - майстор
Чух за тези неща ама в последните няколко месеца напълно нормално си пристигнаха няколко талафона и няколко таблетки. :lol: Всичките с батерии.
Хич и не съм гледал с какво са довтасали. Ако ще и със сал да са ги пратили или лодка еднодръвка.
:partyman:
lov - майстор
Говоря за пакетите с елементи които се ползват за самолетите и вертолетите. Те нямат никакви защити, а и знаеш какво става като по някаква причина се пернат примерно на късо. С един търговец дето го уговарях по чата, даже ми беше пратил линкове за инцидента със самолет от който е тръгнала цялата история.
Иначе и аз си доставих разни други но не всички рискуват да обявят стоката за друго и ползват хонконгските пощи защото там контрола бил по слаб.
Lisko - майстор
Фитилчо написа:
Lisko написа:
Не е възможно. Всяка батерия си е каквато си е.
Да смениш "химията" на батерията е все едно да извадиш всичко от вътре, от старата батерия да остане само кутията и да сложиш ново съдържание вътре. Това трудно би могло да има смисъл, например в сравнение с купуване на нова батерия.
:partyman:
Лисане, има смисъл, и то какъв ....
Първо, може да му пуснеш "няколко волта повече"(бос съм, не зная колко) за да увеличиш продуктивността.
Второ, се зарежда много по бързо
Трето можеш да увеличиш капацитета - Ah - сети се и от там продължителността на цикъла
Четвърто - струва по малко от оригиналната батерия
И последно, но не на последно място - тежи наполовина :roll:
Аа, това е друго. Въпроса звучеше странно поради факта, че ползваме думата "батерия" както за елемент/клетка така и за съвкупност от елементи. А и аз бях "развеселен". Ако сменяш елементи не се бъзикаш с химията и просто трябва да са изпълнени тия условия - същото напрежение (горе-долу) и да е възможен същият или по-голям максимален ток. Капацитет и тегло идват като бонус. Остава зареждането.
Другите вече са казали.
thinkpad - майстор
Първо помисли тези елементи/клетки в състава на новата батерия, която искаш да сглобиш в старият корпус, дали ще се съберат вътре и как ще свържеш отделните елементи, понеже това се прави на машина за точково заваряване.
Изисква се специално внимание при зареждането на акумулаторни елементи. Вземи необходимите мерки за безопасно зареждане. Имай предвид, че има разлики в поведението на Ni-Cd и Li-Po елементите. Всъщност Ni-Cd имат едно предимство - могат дълго време да стоят почти незаредени, без това да ги повреди необратимо.
hidrazin - майстор
Ъъъъъ... Тинки, ти колко Li-Po батерии си виждал? Виждал ли си въобще?
:partyman:
thinkpad - майстор
hidrazin написа:
Ъъъъъ... Тинки, ти колко Li-Po батерии си виждал? Виждал ли си въобще?
Благодаря за включването и градивната критика. Заблудих се и мислех, че става въпрос за Li-Ion. Li-Po батериите действително са в друг вид пакет.
gin - напреднал
Може да стане.
Въпроса е наистина в цената.
КОгато ще се заменят елементи НИМХ и НИКД с ЛИПО, най важно е да се знае консумацията на захранвания уред.
При ЛИПО батериите има допустими стойности на разряд, над, които батериите се повреждат много бързо!!!
Също така, е възможно самозапалване!!!
Ето един пример.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
Discharge: 45C Constant / 90C Burst
Постоянен разряд 45С:
45*5000мач=22.5 ампер часа!
до толкова може да се черпи от батерията продължително време без да се повреди.
Пиков разряд 90C...45Ач, това е за 4-5-10 секунди!
Освен това, трябва постоянно да се следи напрежението на батериите, то не трябва да пада под 3.0 волта на клетка, аз лично спирам при 3.2 волта, защото отново следва възможност за повреда на клетките или самозапалване!
ТА, ако можеш да пригодиш чисто физически някакви елементи ЛИПО в кутията на старата батерия и те да покриват всички тези изисквания, ще си много доволен!!!
РАзликата в ЛИПО и сатрите НИМХ...огромна, дори и при по ниско напрежение на ЛИПО пакета, нремето за отдаване на максимален ток при ЛИПО е много по-дълго!
А относно китайците, че не пращали...няма такова нещо, пращат, но сега пътуват по-дълго време!
Освен това от сайта по горе може да се поръча, защото има и европейски склад.

П.с., тези горе, дето колегата ги е дал, за хеликоптери и самолети...не стават, те и винтоверт няма да могат да хранят, ще се надуят на 10-то ползване макс!
Не могат да покрият консумацията на ударно Хилти.

Тема "Модифициране на Ni-Cad батерия към Li-Po" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: