• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
todortv - майстор
То с преса ясно. Тъсиш това:
Изображение
Стяга се докато се скъсат болтовете.
Купувал съм от Филкаб. Ланос нали?
Synthy - специалист
Ясно, разбрах. Търся гилзи и работилница с клещи, ако е прекалено сложно да се смени целият кабел (по-добре е да го сменя по принцип, заради гаранцията на акумулатора - сега ми отказват). Ако удължа кабела, за изолация мисля да ползвам освен термошлаух и самовулканизираща гума за крайно покритие.

Шевролет Авео, ама май е същото като ланос, или калос беше... И да, обмислял съм варианта за акумулатор с ляв плюс. Последният път обиколих буквално цяла София, и нямаше наличен. Купих някакъв за японски коли, с по-малки клеми и целият е по-малък. Умря от раз фабричният и ми трябваше по спешност в неделя вечерта. Можеше само с доставка за 1-2 дни на някаква безумна цена, и то куче марка. Повече тази игра не мисля да я играя, на всичкото отгоре и 4 авто ел. сервиза ми отказаха да направят тази процедура с подмяна на кабела, затова и търся вариянт "направи си сам" за нормален акумулатор.
Kirilpm - специалист
Най-евтиния вариант намираш медна тръбичка в която кабела влиза плътно,оставяш си прилична дължина която да влезе в тръбичката 4-5см от страна,калайдисваш кабела и смачкваш здраво тръбата,после калайдисваш и тръбата,измиваш каквото е останало от киселината/флюса и изолираш старателно.А най-надеждното са нови кабели във всяка автоморга ще намериш качествени барабар с клемите за акумулатора,на някои коли са потресаващо дълги.
kuger - майстор
Друг вариант - намираш си електроженов заваръчен кабел с нужната дължина. Както е на колата го повтаряш, и това е.
  • 1
  • 2

Тема "Снаждане на два кабела 24кв.мм." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: