Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
moimoimoi - майстор
ето, това е 2.2 или 3 киловата
CB - работен кондензатор
CA - пусков кондензатор
SCW - центробежен прекъсвач / намира се в двигателя
WA и WB - пускова и работна намотка,макар че в случая и двете са работни но така им се казва,при по маломощните двигатели пусковата се изключва след развъртане а тук се изключва само пусковия кондензатор

Прикачен файл

Снимка0065.jpg
valentino76bs - майстор
stanio.turbinata написа:
Еми то и по слаб ще свърши работа,ме поразгледах за редуктори и начерих подходящ с около 4:1 редукция.Е вярно така е вдига четвърт по бавно,но мощно.Ам и ако взема около 3000оборота мотор с редуктора ще сваля на дваш по бавно вдигането щот оригиналния мотор разбрах е бил на около 1400об мин.Нещо такова ми се върти вече в главата че ми писна купувам моторидет не стават и се чудя ко ги прая после :( .А някой има ли схем на монофазен мотор с пусков и работен кондензатор как точно е щото тоя дет го намерих нещо май е пообъркано :?
Е кой ти е виновен :), да те питам нещо още мотора как върти червяка/как е бил/ с ремък горе и другия посредством верига отдолу или...?
Ако е такъв ето данните какви са :
2. Технические характеристики KPN 334
Грузоподъемность 2500 kg 3-х фазный эл/двигатель 220/380 V - 50 Hz -1.5 кW

Този пък е хидравличен 4 тона виж му данните!https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... utonosturi

Значи 2.2 мотора мисля ,че ще ти свърши работа!
stanio.turbinata - помощник
Разгледах мотора който намерих и ето така е свързан:

Изображение

Мостчетата ги няма защото той е бил от подемник и явно е като при мен,това става от бутоните за смяна на посоката ама те сигурно са си същите.Нещо не мога да схвана кабела който излиза от пусковия кондензатор и се връща на входа му през ключа? :? И така като го гледам...Как всъщност работи така свързаният работен кондензатор? :? ...май никак... И на табелката на мотора не пише с какви кондензатори трябва да е. :?

Благодарско за помощта на всички!
moimoimoi - майстор
не е правилно свързано според мен,огледай пак дали верно си свалил схемата
stanio.turbinata - помощник
Така е свързан мотора.пак го гледах.Като меря едната намотка ми показва 2 ома,на другата 16 ома.Коя от двете е работната?предполагам втората? :?
stanio.turbinata - помощник
Всъщност разбрах коя е пускова и коя работна :? Сега трябва да разбера колко Мф кондензаторида сложа?За пусковия 156 мф май е добре,ам работния 100 мф май е малко? :? Така като гледах писано насам натам дават по 100-120 мф на киловат?!?Ам аз за.350-400 мф работен кондензатор не съм чувал :? Други пък писания срещах за около 40-50мф на киловат :? ....съвсем се обърках вече :rolleyes:
stanio.turbinata - помощник
Подкарах мотора по схемата която дадохте,ноо каквото и да правя върти само в едната посока.Идеи? :?
moimoimoi - майстор
за да смени посоката трябва да се размени начало и край на една от намотките,която си избереш,принчипно това става с завъртане на мостчетата но при теб са махнати понеже трябва да се направи с контактори това нещо,трябва ти табло за управление

по спомени за 2.2 и 3 киловата пусковия кондензатор е 130-140 микрофарада а работния е около 30-40 микрофарада
stanio.turbinata - помощник
Дам напреднах със размяната на посоките ще го наглася от бутоните на таблото.Обаче нещо мотора пак няма сила :? Възможно ли е от по големият кондензатор 100мф да няма.сила? :?

Тема "Въпрос за асинхронен двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: