Сетих се че имам идентичен винтоверт в колата. Оказа се че мотора му е друг, а именно същия като тези които поръчах от Китай RS550P. Проблемния HC683LG на Johnson му e аналог. Сега се сещам че спойките на проблемния мотор не бяха оригинални, някой явно е правил нещо по тази машина, може и двигател да е сменян. При измерванията нещата се оказаха доста по различни отколкото очаквах.
1. Проблемния мотор е с 1,9А консумация на празен ход при 1,2 по спецификации 2. Добре работещия мотор RS550PC на Mabuchi се оказа с с 2,45A на празен ход. По спесификации му дават 1,2А при 7,4V, реално е 1,4А. Странно е че този мотор му дават да работи в диапазона 7,4-9,6V, а тук фабрично е сложен в 12V винтоверт. Тук спойките не бяха пипани. 3. Това е снимка когато върти RS550 a въртян е проблемния 4. Тук върти проблемния Излиза че просто е доста по слаб, а аз си мислех че има повишена консумация съдейки по дейташийта. Нямам обяснение обаче за липсата на динамичния стоп.
1. Проблемния мотор е с 1,9А консумация на празен ход при 1,2 по спецификации 2. Добре работещия мотор RS550PC на Mabuchi се оказа с с 2,45A на празен ход. По спесификации му дават 1,2А при 7,4V, реално е 1,4А. Странно е че този мотор му дават да работи в диапазона 7,4-9,6V, а тук фабрично е сложен в 12V винтоверт. Тук спойките не бяха пипани. 3. Това е снимка когато върти RS550 a въртян е проблемния 4. Тук върти проблемния Излиза че просто е доста по слаб, а аз си мислех че има повишена консумация съдейки по дейташийта. Нямам обяснение обаче за липсата на динамичния стоп.