• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
cliffburton - специалист
пон дек 02, 2024 5:59 pmiliya_i написа:
пон дек 02, 2024 5:05 pmcliffburton написа:
Ами не съм там не знам защо така ме праща в щатите.... :-D
Пийте докато още помните. Да не се налага после други да ви разказват какви сте ги вършили.....
cliffburton
специалист
Регистриран: ср сеп 19, 2012 1:30 pm
Последно активен: пон дек 02, 2024 5:17 pm
Общо мнения: 100
[0.01% от всички мнения / 0.02 мнения на ден]
Търси в потребителските мнения
Най-активен във форум: Електротехника
[ 51 мнения / 51.00% от мненията на потребителя ]
Най-активен в тема: Помощ за PIR сензор
[ 17 мнения / 17.00% от мненията на потребителя ]
Контакти
Профил
Емейл адрес:
ЛС: Изпрати лично съобщение
ICQ: Изпрати ICQ съобщение
Сайт: Посети сайта
Skype:
Групи:
Регистрирани потребители

Години: 44
Интереси: discussion
Професия: Search
Местоположение: Usa
Това съм го видял само не знам защо е така..... Не съм го писал аз.
Единственото хубаво е че ме пише по-млад. :-D
Ще вляза в профила си да го пооправя.
cliffburton - специалист
вт дек 03, 2024 10:20 amDMN написа:
Сега се сещам, че май kozl беше, имаше някакъв проблем с UPS, който работеше няколко минути и после "щрак", може би така е програмиран. За другите не знам как са.
Аз пък имах един инвертор 150 вата, на който му се включваше защитата, когато двигателят на колата работи, т.е. напрежението тогава е около 14V и не можеше да се ползва в този случай.
Просто отбелязвам.
На моя си пише 15 минути. Не знам дали е програмиран така или просто фабричната батерия издържа толкова.....
Това за работещия двигател и по-високия волтаж също е интересно..... :?
kr1100 - майстор
вт дек 03, 2024 8:06 amТрифон П.Трифонов написа:
Зачудих се и аз с тази запалка!!!
То читав компресор е с щипки за акумулатора. Със 100 вата помпичка за живата стръв само.
Имам Гарван -ски от 2010г за бусове и вдига спаднала гума .Помпя до 2,6 и е с куплунг за запалка . Големичък е на габарит.
ср дек 04, 2024 5:21 pmkr1100 написа:
вт дек 03, 2024 8:06 amТрифон П.Трифонов написа:
Зачудих се и аз с тази запалка!!!
То читав компресор е с щипки за акумулатора. Със 100 вата помпичка за живата стръв само.
Имам Гарван -ски от 2010г за бусове и вдига спаднала гума .Помпя до 2,6 и е с куплунг за запалка . Големичък е на габарит.
https://www.offroadtuning.com/shop/mits ... rb-ckma12/
Как да го свържа? Реленцето му е 40А.
Другия, за лодката, матрака и пр. е с щипки. Няма захранване за запалка. И двата помпят гума на джипката за ок. 3 минути. Не се налага да си търся занимавка докато чакам да се накани.
kr1100 - майстор
ср дек 04, 2024 5:33 pmТрифон П.Трифонов написа:
...https://www.offroadtuning.com/shop/mits ... rb-ckma12/
Как да го свържа? Реленцето му е 40А.
Другия, за лодката, матрака и пр. е с щипки. Няма захранване за запалка.
Аз съм зле тогава само с 3 гнезда за запалки. По спомени този в средата пред предните седалки е 16 А , задните де да помня толкова много. Но съм включвал Гарвн-ския и в задните.
  • 1
  • 2

Тема "Въпрос за UPS" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: