Не каза на празен ход /само зарядното/ какво напрежение изкарва.
Темата е разисквана и на други места в сайта, но и теста "напрежение при старт" не е лошо да се включи, макар че в повечето случаи почне ли да няма ток при палене, нещата отиват на нов акумулатор. Все пак ако караш като мен почти само на къси разтояния, с тези постоянно запалени фарове+парно+чистачки+как без музика+още не знам какво си...профилактичното дозареждане по 1-2-3 часа без особено замисляне си е просто решение
Темата е разисквана и на други места в сайта, но и теста "напрежение при старт" не е лошо да се включи, макар че в повечето случаи почне ли да няма ток при палене, нещата отиват на нов акумулатор. Все пак ако караш като мен почти само на къси разтояния, с тези постоянно запалени фарове+парно+чистачки+как без музика+още не знам какво си...профилактичното дозареждане по 1-2-3 часа без особено замисляне си е просто решение
