По принцип тва го гледах в един форум за скутери и наисина изменят центровката на двигателя ,просто гледах разликата и се изумих
а ето и форума http://www.scooterinvasion.net/forum/viewtopic.php?t=86

ben84 написа:http://vbox7.com/search/?completed=0&vbox_q=multisparkИнтересно как издържа по ток 2Т6551
Работи постоянно втора година. Честотата е 3кhz изпълнена е на Москвич (Чукче-наковалня), като бобината е суха с нейня си комутатор.
Беше уж само за проба тази схема ама си остана в този вид. http://ben84.snimka.bg/automobiles/mnog ... 0.13336984
ben84 написа:Бобината е със собствен комутатор http://www.the-ecu-doctor.co.uk/Renault ... lifier.jpgтази информация липсваше досега
Избрах я главно затова, че държи стабилна искра на по-висока честота. Иначе стандартната на 1.5khz издишаше стабилно а колкото по-ниска честота-толкова по-голяма грешка в центровката.
Цялата схема е доста лаишки изработена, така че няма да я давам за образец
Но ефект от подобно упражнение определено се усеща на автомобили с този тип запалване.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: