Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
okokorekokes - напреднал
По принцип тва го гледах в един форум за скутери и наисина изменят центровката на двигателя ,просто гледах разликата и се изумих :) а ето и форума http://www.scooterinvasion.net/forum/viewtopic.php?t=86
stefan_gb - специалист
[quote="okokorekokes"]По принцип тва го гледах в един форум за скутери и наисина изменят центровката на двигателя ,просто гледах разликата и се изумих :) а ето и форума http://www.scooterinvasion.net/forum/viewtopic.php?t=8

Не я изменят , а я коригират с предварение с цел да се освободи заряда в точния момент /момента на запалване/ а това е оказател че се осбождава заряд с по дълъг период.

пп.
world_explorer ако намесим и диоди замязва на каскада :-D
ben84 - специалист
http://vbox7.com/search/?completed=0&vbox_q=multispark
Работи постоянно втора година. Честотата е 3кhz изпълнена е на Москвич (Чукче-наковалня), като бобината е суха с нейня си комутатор.
Беше уж само за проба тази схема ама си остана в този вид. http://ben84.snimka.bg/automobiles/mnog ... 0.13336984
lz1wvm - специалист
Текста е на унгарски.Прочетох го с преводача но не разбрах много.Това за което говори alsted е многоискрово запалване.Схемата навремето я правих беше тиристорна с генератор,който се включваше при развъртане на двигателя на стартер.Подаваха се от 2 до 5 искри на импулс от бобината.При запалване на двигателя(изключване на стартера) генератора за искрите се изключваше.
stefan_gb - специалист
ben84 написа:
http://vbox7.com/search/?completed=0&vbox_q=multispark
Работи постоянно втора година. Честотата е 3кhz изпълнена е на Москвич (Чукче-наковалня), като бобината е суха с нейня си комутатор.
Беше уж само за проба тази схема ама си остана в този вид. http://ben84.snimka.bg/automobiles/mnog ... 0.13336984
Интересно как издържа по ток 2Т6551
ben84 - специалист
Бобината е със собствен комутатор http://www.the-ecu-doctor.co.uk/Renault ... lifier.jpg
Избрах я главно затова, че държи стабилна искра на по-висока честота. Иначе стандартната на 1.5khz издишаше стабилно а колкото по-ниска честота-толкова по-голяма грешка в центровката.
Сигурно с един MOS транзистор вместо 2Т6551 ще минем и само с бобина :)
Цялата схема е доста лаишки изработена, така че няма да я давам за образец
Но ефект от подобно упражнение определено се усеща на автомобили с този тип запалване.
Последна промяна от ben84 на пон фев 08, 2010 7:56 pm, променено общо 1 път.
stefan_gb - специалист
ben84 написа:
Бобината е със собствен комутатор http://www.the-ecu-doctor.co.uk/Renault ... lifier.jpg
Избрах я главно затова, че държи стабилна искра на по-висока честота. Иначе стандартната на 1.5khz издишаше стабилно а колкото по-ниска честота-толкова по-голяма грешка в центровката.
Цялата схема е доста лаишки изработена, така че няма да я давам за образец
Но ефект от подобно упражнение определено се усеща на автомобили с този тип запалване.
тази информация липсваше досега :) така може
okokorekokes - напреднал
А без да се променя центровката ставали да се направи такова нещо
lz1wvm - специалист
okokorekokes какво ще правиш с тази схема?Като гледам какви искри фърчат на видеото,не виждам някакво приложение в автомобила?А и от унгарския текст толкова разбрах. :lol:
stefan_gb - специалист
Защо мислиш така lz1wvm за приложението , схемата е добра и ефтина а на клипа наи вероятно е включена постоянно за пробата.



ПП.
Става въпрос за схемата на ben84
Последна промяна от stefan_gb на пон фев 08, 2010 11:13 pm, променено общо 1 път.

Тема "МОЛЯ ЗА МАЛКО ПОМОЩ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: