Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
crez - майстор
Ето ти сайт в който ще намериш много неща. Регни се там и ползвай.
http://balkanmotors.portbb.com/index.php и пиши на кирилица,имаме си хубава азбука, стига с тая латиница.
alsted - майстор
Ако си му следил темата, човека се извинява за това, че пише на латиница и казва защо...
PCL82 - майстор
Kirilpm написа:
Blagodarq vi za suvetite.Shte izmerq s shublera sechenieto na medniq provodnik,shte kupq nov,shte go lakiram i shte gi naviq nanovo i 2te dolnata na 6v gornata na 12v da zahranva bobinata.Za 12 v po silata na logikata trqbva da ima dvoino poveche navivki nali?I ako moje za lakiraneto da mi razqsnite kolko puti trqbva da lakiram kabela za nai-dobur rezultat?
Лакирането на жицата не се прави на място. Продава се лакиран бобинажен проводник марка ПЕЛ или ПЕТ например. Може да изпросиш от работилница за пренавиване на двигатели. За София знам на ъгъла между ул. Екзарх Йосиф и ул Веслец в едим магазин за ел. Материали продават на килограм, Минимумът е 0,5кг към 14лв/кг. Друго място е магазин София електроник на ул Цар Симеон между ул Княз Борис I и бул. Мария Луиза.

След като се навие бобината се лакира, за да се фиксират навивките.
crez - майстор
alsted написа:
Ако си му следил темата, човека се извинява за това, че пише на латиница и казва защо...
Не чета постове на латиница, "пише от офиса" всеки уважаваш себе си бизнесмен никога няма да допусне емийлите му до контрагентите да излизат на латиница, такива ги трия веднага.Една клавиатура стува 10 лв., хайде стига дребни несъстоятелни извинения. :?
alsted - майстор
crez, остави модераторите да решават за изключения и лично те моля не се заяждай с човека /а и не само с този/ - винаги може да има повече причини /от една клавиатура/ да не ползва кирилица.

Kirilpm, не съм сигурен дали е най-добре да навиеш тази за запалването с двойно повече навивки :? Проблема е, че когато чукчето затвори фактически я дава накъсо. Не съм сигурен дали няма да скъсиш живота на и без това дефицитното чукче. Нали казваш, че е работил двигателя нормално с оригиналната първична. Ако си сигурен, че не си имал проблеми заради по-слаба искра, май е по-добре да си остане на 6V. Ако решиш сложи все пак някоя навивка повече, но не двойно.
Обади се за резултата.
Успех :thumbs:
Kirilpm - специалист
Ами,ако това което ми казаха за напрежението на бобините Б117 е истина,няма проблем напрежението да варира стига да не пада под 6 волта.Благодаря за съдействието и за това че ми обяснихте как да пренавия намотките.Ще опитам с едната и ако проработи ще навия и другата като нея.А за чукчето има лесен начин-пъпките на повечето такива чукчета са еднакви и много лесно се спояват за друго чукче,аз ги заменям с такива от МЗ.

Тема "Проблем с магнетно запалване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: