Няма нужда от схема. Бутонът "Пуск" има средно положение и когато не е натиснат до край, са включени и двете намотки. Натискайки го до край, прекъсва пусковата и остава включена само работната намотка.
В крайна сметка използвах "РИГА" - 7 лв. и 8 м. 3-проводен кабел, като защитата в заземяване. Не мога да сменя центробежния, защото разглобяването е мисия невъзможна (по-точно последващото сглобяване). Критичния момент беше дали в моя двигател има вътрешни връзки м/ду центробежен и пускова намотка, защото най така се прави. Моят вече веднъж е пренавиван. По връзките в клемореда си мислех, че изводите на двете намотки и центробежния излизат в кутията и там се свързват с кондензатора и захранването. Центробежния дава накъсо към корпуса, но намотките са ОК. В крайна сметка се оказах прав и помпата работи вече.
Ако беше нещо по-отговорно, щях да използвам автоматика с 2 контактора и 2 бутона (контактори и бутони бол, останали от "едно време"), защото няма да мисля какво ще стане ако тока спре и пак дойде. При "РИГА" тогава работната намотка остава под напрежение, но няма какво да завърти ротора и следва изгаряне след ???. С центробежен двигателя тръгва отново, с автоматиката веднъж спрял, се пуска само ръчно.