• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Тани - модератор
Упс. Пропуснал съм да напиша напрежението 3500V

Всъщност ето и още информация:
EESU се състои от хиляди миниатюрни компоненти, всеки от които е изграден от 10 елемента. Всеки отделен елемент има 100 редуващи се диелектрични слоя от 94% керамичен прах (бариев титанит, който смесен с 4% полимер /РЕТ/ и слоеве с алуминиеви електроди).

Според компаният той има следните свойства:

* безтоксичен
* безопасен
* невзривяем
* пълно зареждане от 3 до 5 минути продукт от 152 кг , 33 литрова , 52 киловатчаса , 31 фарада с 3500 волта , предполагайки достатъчно охлаждане на кабелите
* тегло от 130 - 150 кг
* обем от 0,075 куб.м
* проектирана изгодна цена - 3200 $ долара 2100 долара след установяване на масово производство ( което е на половина от цената за ват на оловно-цинкови батерии
* диелектрична проницаемост - 19818
* 52 киловатчаса (187 MJ)
* вътрешно напрежение от 3500 волта
* минимум деградация при зареждане
* евтино прозводство чрез използване на технологии от полупроводниковата индустрия утвърдени в производството на интегрирани схеми и чипове
http://bg.wikipedia.org/wiki/EEstor
Светлинис - специалист
Дали последните колебания на цените на горивата не се дължат и на развитието на електротягата. Дали има ново развитие? Е благодаря за разсъжденията ... отново.
Тани - модератор
Точно обратното е - нарочно държат цените на електромобилите високи , докато все още може да се печели от петрола!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0gILZxmFnlE[/youtube]
ArturDent - Почти Безобиден
Електромобила е изместване на проблема - не се замърсява на място при автомобила, а замърсяването се пренася в точката, където е производството електроенергия - ТЕЦ, АЕЦ.
Другите ЕЦ (ВЕЦ, Вятър, Фото) не ги броя, защото производството от тях е незначително.
Светлинис - специалист
Незначително, но тук става дума за лична употреба - за твоето придвижване и зареждане дори от собствен източник, може и ВЕИ - в конкретното място.
Питане - кондендензаторът може ли да се зарежда вкъщи. И какво е бъдещето на Големия Кондензатор срещу акумулатора?
RABATA - напреднал
ArturDent написа:
Пропускате нещо.
Замисляли ли сте се защо в автомобилите се използват оловни акумулатори, а не NiMH или Li-ion, като на GSM. Последните имат много по-голям капацитет и живот, сухи са, не искат обслужване... Технологията се разви много с разните преносими устройства, цените им паднаха ....
Ами причината е че всички те имат в пъти по-малък пусков ток от оловните, т.е. не могат да развъртят двигателя отначало.
Ами това просто не е вярно! В най-новата модификация на Порше 911 -911 GT3RS 4.0/ в което идеята е олекотяване-поликарбонатни стъкла, липса на климатик,радио ел. глезотии и т.н./ се предлага като екстра литиево-йонен акумулатор. Спестява 10 кг. На цена само ..............9000 евро. Демек Ярис и половина. Та тоя акумулатор развърта 4 литров двигател, та кой няма да развърти. Колкото и да е малък пусковият ток, винаги може да се сложи планетарен редуктор на стартера с подходящо предавателно число. Истината е само една..........money,money,
Тани - модератор
Артъре , гледа ли филмчето? Там е засегнато твоето питане! Аз го гледах преди повече от година и не си спомням какво точно казваха , но моите разсъждения са , че така или иначе потреблението на ток през нощта е по-малко и се чудят как да акумулират енергията. Така или иначе тази енергия е загубена в голяма част!Светлинис разбира се , че може и в къщи да се зарежда , това си е вид акумулатор , който може да се зарежда и много по- шоково от обикновен акумулатор.
От друга страна концентрирането на вредните емисии извън градовете не мисля , че е по-лошия вариант , а и електроенергията се използва на 100% дори и повече , докато при горенето на течни горива в ДВГ процента на оползотворяване на енергията и много малък ако не се лъжа около 20-30% при изгарянето в електроцентралите КПД е по-голямо! И когато изгарянето и съответно замърсяването е на едно място е много по-лесно да се намали , отколкото в автомобилите , някои от които са по на 20-30 години!
lov - майстор
Не знам какво се мъти но ние явно тук изоставаме. Или поне не ми е ясно какво става и как я съхраняват тази енергия.Обясняваме си тука по форумите колко малък бил ефекта от фотоволтаиците. Но тая пролет останах замислен колко соларни панела са монтирани около влаковата линия Милано Цюрих. Всички защитни стени около нея са покрити с такива щом се огряват от слънцето. И това е монтирано само за няколко месеца. Отделно по край тях има доста щом е имало място. Вече май не видях на някой хипермаркет паркинга да не е покрит с панели. Хем си ползват хората слънцето хем на клиентите им е гот щото колата е на сенчица. Няма ново строителство без да е проектирано нещо подобно. И до колкото разбирам това са и условията за да строиш а на всичко отгоре и държавата те субсидира подобаващо за целта. А за това да видиш паркоместа и то в подобни на нашите сини зони за електромобили си е вече нещо нормално. Отделно че не плащат за влизането там ами имат право да се движат и по бус лентите. А това си е доста голямо предимство в един град като Лондон с прословутите си задръствания. за разните
Тъй че смятам че се работи усилилено по темата със суперкондензаторите.
Светлинис - специалист
В този трактор, който ще се тества в италианските ниви през 2012 та са избрали акумулатор за изглаждане на пиковете на потребление. Иначе тракторът е изцяло електрически на горивни клетки с водород.
http://www.membrana.ru/particle/17253
http://www.youtube.com/watch?v=ccUsibjy ... r_embedded
Светлинис - специалист
Понеже прегледах темата и в "светлината" на референдума "АЕЦ". Привидя ми се видя като гигантски свръх-супер-кондензатор тази централа. :wink:Благодаря на разисквалите по темата! :idea:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Кондензатор с/у другите" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: