Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lz1wvm - специалист
При този вариант,ще са с еднаква честота.Но ще трябва отделно управление за тока и напрежението.
Mapek - специалист
Каузата е пердута :wink:
Икономически най-изгодния вариант се явява евентуалната продажба на двата генератора и покупката на един с необходимата мощност :cool:
bimbo - напреднал
може да работят в паралел според мен .
1. развърта се по мощния до номинални обороти . захранва се по маломощния да поработи като двигател и постепено се натоварва .
2 двата генератора имат еднакви напрежения единия 220в фазово другия 220в линейно може и да стане.
3 не всички генератори в енергийната система са еднакви по мощност а работят в паралел.
има го като метод в учебниците като пускане на генерато в паралел "сфазиране"
bimbo - напреднал
gogoen написа:
Синхронните генератори са само трифазни . Изкуствено се прави еднофазен .
алтернатора ти в колата е монофазен променливо токов генератор.
vvventsi - специалист
bimbo написа:
gogoen написа:
Синхронните генератори са само трифазни . Изкуствено се прави еднофазен .
алтернатора ти в колата е монофазен променливо токов генератор.
Динамото на велосипеда е също променливотоков монофазен синхронен генератор!
fox_vt - майстор
bimbo написа:
gogoen написа:
Синхронните генератори са само трифазни . Изкуствено се прави еднофазен .
алтернатора ти в колата е монофазен променливо токов генератор.
Да имаш да вземаш там е трифазен синхронен генератор!

Тема "два генератора" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: