• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
Ми сега го чакаме да го пусне на празен ход без изправителя и да видим дали пак ще гори. Може и да измери напрежението на двата кафяви проводника на празен ход и да видим колко е. Ако е здрав трафа - не грее на празен ход, не гори бушона и напрежението му е около 15 волта променливо във вторичната остава да е заминал някой диод (или повече диоди). Ми то просто друго вътре няма. :-D
:partyman:
Johny - майстор
Е тъй де. Ама я виж колко изписаха :?
vekota - специалист
Здравейте !!!
Махнах кондензатора с трите извода и установих че не бушона а той се е разцепил (мрежов филтър)махнах го както казахте и включих да зарежда за няколко секунди.Започна заряда от 12,40 стигна до 16,50 и го изключих.Според мен има нещо не по реда си.Не че ми трябва в момента,но ме дразни факта,че имам три отверки и години наред 7-8г.мисля си имах зарядно което само за мотора ползвах и миналата година заредих на колата акумулатора в най големия студ няколко пъти да влезне в границите. Ако пък от трите не стане едно зарядно за акумулатор незнам.Нека знаещите кажат, какво къде не е наред.Ще се разчита ли на това нещо в бъдеще, за мотора ли става само, както някой казва? От две ако се направи едно в друга кутия ще стане ли ? Приемам съвети всякъкви .
miroton - майстор
Според писанията ти акумулатора е за боклука.
lyubohar - майстор
Johny написа:
Eй големи специалисти, голямо нещо. Не ми се четат простотиите ви. То не беше трансформатор, диоди и на кого каквото му дойде на ум. Понеже всички ползват електричество и си мислят че разбират от него.....
Въпросното устройство върши работа на човека години наред и то във вида в който е - конструктивно. В един момент престава да работи.
Ха сега се съсредоточете върху проблема с изгарящият предпазител, без да броите навивки на волт, дали е силен или слаб трафа и всякакви волни съчинения.

Аман от разбираи!
Като толкова Вие разбирате защо не казахте какво му е на сложното устройство да не се пише толкова.
И още не казвате.
Както каза колегата по горе има само диоди и трансформатор.Сега има и акумулатор,който може да не е наред.
Тук нали е форум "направи си сам"?
Ако е под нивото Ви има си и други-професионални.
Колко разбираме "ние" от електричество и колко Вие от нашите специалности е друг въпрос.
Може да си направим специална тема.
Резултата ще е интересен.
Johny - майстор
Има елементарни логически заключения при търсена на повреда. Диагностиката на повредите се основава на познания и логическо мислене. Не говоря за опит, защото той не е задължителен, макар че много помага.
Горните две изисквания важат не само в случая.
Не може едно устройство да работи дълги години и след повреда да търсиш причина в конструкцията - слаб трансформатор и ред подобни глупости.
Колегата е казал - откачи елементите след трафа и ако работи търси причината в тях - просто и логично. Другото е алабализъм и некомпетентност. Няма нужда да пишеш след като не разбираш. Дали зарежда за 1 час или 1 ден, ням никакво отношение към причината за отказа.
Човека пита защо зарядното не работи ВЕЧЕ!
Аз причината не я зная, но може да е от радиацията. :!:
miroton - майстор
[quote="Johny"]Има елементарни логически заключения при търсена на повреда. Диагностиката на повредите се основава на познания и логическо мислене. Не говоря за опит, защото той не е задължителен, макар че много помага.
Горните две изисквания важат не само в случая.

На питащия му липсва логиката,но трябва да му помогнем иначе какво ще правим.
Johny - майстор
miroton написа:
На питащия му липсва логиката,но трябва да му помогнем иначе какво ще правим.
Не мисля че му се помага, като му казваш колко неподходящо е това устройство.
Junak - майстор
Интересно. И тази http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... 11&t=45069 тема се разви по абсолютно същия начин. може и да е от радиацията.
hidrazin - майстор
vekota написа:
Махнах кондензатора с трите извода и установих че не бушона а той се е разцепил (мрежов филтър)махнах го както казахте и включих да зарежда за няколко секунди.Започна заряда от 12,40 стигна до 16,50 и го изключих...
Сега последно бушона здрав ли е? Гори ли? Това че акумулатора качва 16,5 за няколко секунди честно казано хич не ми харесва.
Щеше да откачаш изправителя за да видиш какво се случва. Ако тряфа се окаже здрав, ще прегледаме диодите и толкоз. Пак ще си имаш зарядно.
Това със използването на два или повече такива трафове за сега го остави. Дай да вземем да прегледаме какво му има.
:partyman:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Тема "токоизправител?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: