П.П. Обърни внимание на входа и изхода на пускателя. Захранването от мрежата трябва да се свърже към клемите на контактора, а захранването към двигателя да се свърже към изходните клеми на термичната защита след контактора.Това съм писал по горе.
От снимките ти не личи кой е захранващия кабел и кой е изходящия кабел към двигателя.
Понятията "горе","долу" на контактора са условни Нормално силовите клеми 1, 3, 5 са вход "горе",клемите 2, 4, 6 са изход "долу" към клемите на термичната защита. Това е относително Важното е бобината на контактора да получи захранване -едната клема преди нормално отворения силов контакт на контактора--постоянна фаза, а другата клема също,но като мине през контактите на стопа,термичната защита и след импулс от н.о.контакт на пуска да има замозадържане от помощен н.о. контакт на контактора...