Aaaa.... този номер съм го виждал и аз и то на няколко пъти от пишман майстори.
Има едно кабелче което е за заземяване на капака. Та понеже е захванато точно до ниворегулатора и при свалянето на капака или не виждат или забравят къде е било захванато после като огледат и видят че има свободна клема и вземат че го мушнат там и после вой че гърмял бушона.
Ниворегулатора е само с две нива на перлите тъй че свободната клема на високото ниво винаги включва, но зависи на къде е обърнат щепсела за да каже бум.

Има едно кабелче което е за заземяване на капака. Та понеже е захванато точно до ниворегулатора и при свалянето на капака или не виждат или забравят къде е било захванато после като огледат и видят че има свободна клема и вземат че го мушнат там и после вой че гърмял бушона.

Ниворегулатора е само с две нива на перлите тъй че свободната клема на високото ниво винаги включва, но зависи на къде е обърнат щепсела за да каже бум.