Нов реотан се прави лесно.
Преброяваш навивките на един здрав колко на брой са.
После по формулата Пи x d = ... дължината на една навивка.
Тя умножена по броя се получава дължината на реотана и добавяш по 50см от двата края.
На един струг с малко масло се навива за 10 мин от 2 ма човека.
Е трябва и кантал да си купиш. Предполагам , че около пеща може и да има наличен за подобни ремонти.
П.П.
Това с товара на фазите няма как да го оставиш.
То означава, че 7 реотана последователно един до друг няма да работят.
Няма да достигнеш 900...950градуса и няма да може да се закаляват детайлите - предполагам пеща е за това.
П.П2.
Това ако е в София може ли да е в едни сгради на Искърско шосе?
Там имаха нещо такова като пеш, но спомените са ми от преди 30г.
П.П3.
Сега си спомних още нещо - накрая на всеки реотан (нов де)трябва да монтираш шпилка.
Просто пробивате отвор в една метална шпилка, почиствате двата края на кантала от масло и боклуци и с оксижен, месингова тел и боракс (а по качествено със сребърен припой) запоявате.
Преброяваш навивките на един здрав колко на брой са.
После по формулата Пи x d = ... дължината на една навивка.
Тя умножена по броя се получава дължината на реотана и добавяш по 50см от двата края.
На един струг с малко масло се навива за 10 мин от 2 ма човека.
Е трябва и кантал да си купиш. Предполагам , че около пеща може и да има наличен за подобни ремонти.
П.П.
Това с товара на фазите няма как да го оставиш.
То означава, че 7 реотана последователно един до друг няма да работят.
Няма да достигнеш 900...950градуса и няма да може да се закаляват детайлите - предполагам пеща е за това.
П.П2.
Това ако е в София може ли да е в едни сгради на Искърско шосе?
Там имаха нещо такова като пеш, но спомените са ми от преди 30г.
П.П3.
Сега си спомних още нещо - накрая на всеки реотан (нов де)трябва да монтираш шпилка.
Просто пробивате отвор в една метална шпилка, почиствате двата края на кантала от масло и боклуци и с оксижен, месингова тел и боракс (а по качествено със сребърен припой) запоявате.