
Така изглежда зарядното в не разглобен вид и така ще си остане. Нищо няма да преправям нито ще експериментирам. Идеята да измеря напрежението ми беше да разбера кое е плюса защото няма стандартни щипки на края на кабелите, но пък то си пишело на кутията. Това зарядно е пристигнало в България като част от автобус и е било монтирано в него с цел да поддържа акумулаторите когато двигателя е загасен, а работи печката за отопление. С други думи паркираш на края на деня закачаш кабела на 220 В в автобуса, а печката не гасиш и сутринта ти е топло, в по-белите държави мислят за персонала и пътниците. Човека който ми го подари е началник на гаража в който се е подвизавал въпросният автобус преди да бъде даден за скрап. Та той твърди, че е имало три четири такива но е имало копчета за 12 и 24 в и доста се учуди на това което ми е подарил, но в крайна сметка това е положението.