Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
DundyTheCroc - майстор
Човек, не пипай нулата, сложи си един трипозиционен прекъсвач само на фазата и хвърли този фазоуказател :-D
batkoce - специалист
Този проводник, който идва от "Енергото" и който наричаме нула, в схемите е отбелязан като PEN. Ако няма скорошни изменения в правилниците, по този проводник не е разрешено да се монтират прекъсвачи и превключватели.

Имам чувството, че питащият се притеснява да свърже единия от полюсите на инвертора към нула/земя, защото "фазомерът свети".
Единият от тези "светещи" полюси се свързва към нулата и той ще престане да свети. Късо няма да има.
ivanovbg - майстор
Това не е голям проблем. На по евтините инверторите има проблеми с галваничното разделяне. При заземяване на единия край на акумулатора се появява фаза и на двата му полюса. Тъй като човека иска да си ползва акумулатора на колата както е монтиран, фаза ще се появи по корпуса на автомобила, а той не е заземен. Де факто като се пипне за вратата няма да е хич приятно да го стресе тока. Може и по сериозно да стане. Затова го карам да пипне акумулатова с фазомера.
batkoce - специалист
Не е лошо да се провери, дали няма "фаза" на клемите на акумулатора.
При инвертори, предназначени за външен акумулатор, не е редно да има връзка между "висока" и "ниска" страна, но при изобилието на долнокачествени стоки, нищо не се знае...

Тема "Инвертор като резервно захранване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: