• 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Virtex - майстор
С какви камери ги 'ловите' тези трептения ? И съответно със същите камери ли се проверява да няма трептения ?
nikolov333 - майстор
С камерата на телефона, но трябва от настройките да и изключиш AntiFlickering или нещо такова. Премахване на трептенето е на Български. Има и други начини, примерно като размахваш бързо молив пред екрана, ако сянката му се вижда насечена значи трепти.. Виж някой клип в retro pc mania има доста писано по темата..
Virtex - майстор
Аз затова питам, защото ако anti flickering-а е вграден в драйвера или в ISP-то на SoC-a успех с махането му софтуерно...
nikolov333 - майстор
Не знам как е при различните камери.. На моето Xiaomi MI5 Pro e софтуерно и се маха от настройките на камерата..
deianr - специалист
След 1 г и 2 месеца усилена експлоатация VT-1864 (12 W 4500K) угасна. Смениха ми я в Практикер с нова, обаче новата е 4000K. Питането ми е откъде идва разликата в цветната температура? Други светодиоди ли са започнали да влагат?
Между другото, новата изгоря след няма и месец и пак ми я смениха :) Направи ми впечатление, че замяната я направиха на гише Информация, където беше пълно с крушки V-TAC от всички мощности. Явно са въвели това решение с оглед честите рекламации на новите серии и вече не ходят до щанда с крушките.
ПП: бях доволен от първия V-Tac.
ПП2: Разлика в теглото между нова и стара беше 40 грама в повече за стария модел, който е 4500 K.
DMN - майстор
FM STEREO написа:
Установих причината за намаляване на светенето на крушките Витек,снощи след 24часа напрежението се вдигна отново до 230V и и при включване на проточното бойлерче 3kW крушките продължиха да светят нормално без да намаляват светлината си,тоест те нямат стабилизатор на напрежението,а вероятно има поставен електролит с голям капацитет,който при малък спад на напрежението компенсира светенето,но при по голям от 230V на 218V крушките намаляват светлината си!
Според мен не е точно така. Електролитния кондензатор няма как да компенсира дълготрайно спада на напрежението, освен, ако не говориш за моментен спад за части от секундата, но тогава пак ще се усети като леко премигване. Ако има такъв кондензатор с голям капацитет, то след като угасиш лампата тя няма да угасне рязко, а грубо казано по-плавно. При теб като ги угасиш има ли такъв "ефект" на забавяне?
Имам лампи на "осрам" 8 вата, които са с драйвери и работно напрежение 100-240V. Въпреки това често се забелязва премигване, когато включвам бойлера например, явно драйвера не може да реагира веднага на такива краткотрайни и резки спадове, но иначе светлината си остава постоянна след това(заради драйвера). Та тези лапми като ги угасям не угасят рязко, а с лек момент на забавяне("плавно"), което говори, че в тях може би има кондезатор с по-голям капацитет.
FM STEREO - специалист
Да ти кажа угасват си веднага,вероятно драйверите не могат да се справят с пада,а той не е моментен вечер към 19ч. пада докъм 218V и се качва на 230V към 24:00ч.При 230V няма никакво премигване,намаляване при включване на голям товар. Или се товари мрежата НН или мангустите пак са се закачили някъде и теглят,абонат съм на ТОЗИ трафопост,за разлика от 2013г. сега е пуснат законен ток в махалата,но има един незаконен квартал където няма законен и често се закачат към един от изводите на въпросният трафопост.
martosound - специалист
deianr написа:
След 1 г и 2 месеца усилена експлоатация VT-1864 (12 W 4500K) угасна. Смениха ми я в Практикер с нова, обаче новата е 4000K. Питането ми е откъде идва разликата в цветната температура? Други светодиоди ли са започнали да влагат?
Между другото, новата изгоря след няма и месец и пак ми я смениха :) Направи ми впечатление, че замяната я направиха на гише Информация, където беше пълно с крушки V-TAC от всички мощности. Явно са въвели това решение с оглед честите рекламации на новите серии и вече не ходят до щанда с крушките.
ПП: бях доволен от първия V-Tac.
ПП2: Разлика в теглото между нова и стара беше 40 грама в повече за стария модел, който е 4500 K.
:) Светодиодите са абсолютно същите и в двата модела. Мерих ги със сензора за измерване на цвят :? Масово другите фирми предлагат крушки с цветна температура 4000 келвина и V-TAC за да са в крак с модата и търсенето просто смениха означението на модела. За да намалят цената алуминият в новия модел остана като за отбиване на номера и диодите прегряват. Работят над 110 градуса и се изпичат. :-D Аз в Конрада в Търново видях кашон с изгорели крушки. :)
deianr - специалист
Това добре за светодиодите. Обаче имам една 12W 4500K (не знам първа или втора генерация е), която на теста с камерата НЕ МИГВА. Държи абсолютно стабилна светлина - бяла топка. Скъпите LED Тошиби, които взех наскоро, мигат като изоглавени.
Не така стои въпроса с една 10W 4000K от последните серии V-Tac. И тя си мига. Затова мислех, че все пак разликата от 500K идва отнякъде. Тогава откъде е дошло мигането?
juslen - специалист
Ако зачетеш цялата тема ще разбереш, че martosound е провеждал тестове на почти цялата гама Е27 на В-ТАК. Някои от версиите на 12W имат почти нулева пулсация. Защо? Най-вероятно заради промените в захранването.

Друго си мисля аз. Ако приемем, че 12W имат пренебрежимо малки пулсации, добър добив и цена (а според мен и приемливо цветопредаване), може би е вариант да се помисли за модификация/подобряване на охлаждането. Имам няколко лампи от последните серии, които не са ползвани все още. Определено ще ги поразхвърлям преди да ги вкарам в експлоатация - дори за експеримента. Това в случай обаче, че охлаждането е единствения конструктивен проблем...
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 33

Тема "LED лампа V-TAC" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: