moimoimoi написа:колеги да ви питам:Mного добър въпрос не бях се замислял,да го пробваме ли практически.Ако имаме различни токове на трите фази въпреки ,че е двигател.Или отговора е ясен.По пинцип има логика да сработи.През дефектно токовата кое минава НУЛАТА или земното,все пак мотора трябва да е заземен без да се прекъсва ?
ще работи ли коректно трифазна дтз която защитава консуматор който не ползва работна нула
примерно двигател,независимо как е вързан на звезда или триъгълник-на него не му трябва нула за да работи а само земно вързано на корпуса за защита
baretata_7_62 написа:И така, след премахването на занулителния проводник, ДТЗ не се включва, но между корпуса на диспенсера и нулата в контакта се появява 30V напрежение. Явно нагревателя е пробил някъде. На първо време ще работи така, а при първа възможност ще се подмени. Въпроса е колко рисковани са теи 30 волта?Ами доста са опасни, да не вземе да се появят 200V като обърнеш щепсела, нагревателя най-вероятно ти е пробил. Сложи си ДТЗ и не си прави експерименти.
Моймоймой ще работи коректно ДТЗ слагай и си свиркай.