• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
alantion - специалист
alantion написа:
alantion написа:
gorgidanchev написа:
Колега дай снимка на педала и мотора.Имам поне 10 различни немски.Просто не ги ползвам...работещи или не.Имам от професионални немски китайски .Машини жуки...За продан но не е за тук.Тия домашните просто не се занимавам с тях.Нямам нерви и хорта пари.Дай снимка и Ще ти кажа.
Благодаря колега ,утре ще намеря фотоапарат и като съм готов ще ти кача снимка.Още веднъж мн. благодаря.
Ето колега какво успях да направя. На снимка 5622 на ротора се вижда дефект-това може ли да е причината .

Прикачен файл

PIC_5623 [640x480].JPG
PIC_5623 [640x480].JPG (62.56 KиБ) Видяна 3675 пъти
stillwater - напреднал
Огледай където сините жички влизат в статора - понякога слагат на тях едни термозащитки. Това на ротора като ударено ли е, или е прогорено?. Премери с омметър съпротивлението между отделните пластини на колектора - трябва да са еднакви.
alantion - специалист
stillwater написа:
Огледай където сините жички влизат в статора - понякога слагат на тях едни термозащитки. Това на ротора като ударено ли е, или е прогорено?. Премери с омметър съпротивлението между отделните пластини на колектора - трябва да са еднакви.

НАЙ-ПОСЛЕ ..... ОТКРИХ ПРИЧИНАТА!


Аз имах съмнение в подобно нещо,защото съм го срещал в зарядните на мобилните телефони,дори се ориентирах към това(сн.5626),но като мерех с фазомера ми даваше фаза през него,затова почнах да търся причината в ел.мотора.Днес опитах с пробна лампа и.... най-после хванах престъпника. как съм се заблудил и аз не мога да си простя.Грешката ми е че подавах напрежение на клемореда .,а после проследявах с фазомер.Сега всичко стана ясно.
Този черният шлаух в който е скрит тоз "звер",ми разказа играта.

БЛАГОДАРЯ МНОГО НА ВСИЧКИ ,КОИТО МИ ПОМАГАХА СЪС СЪВЕТИ!

Прикачен файл

PIC_5626 [640x480].JPG
PIC_5626 [640x480].JPG (30.97 KиБ) Видяна 3629 пъти
alantion - специалист
alantion написа:
stillwater написа:
Огледай където сините жички влизат в статора - понякога слагат на тях едни термозащитки. Това на ротора като ударено ли е, или е прогорено?. Премери с омметър съпротивлението между отделните пластини на колектора - трябва да са еднакви.

НАЙ-ПОСЛЕ ..... ОТКРИХ ПРИЧИНАТА!


Аз имах съмнение в подобно нещо,защото съм го срещал в зарядните на мобилните телефони,дори се ориентирах към това(сн.5626),но като мерех с фазомера ми даваше фаза през него,затова почнах да търся причината в ел.мотора.Днес опитах с пробна лампа и.... най-после хванах престъпника. как съм се заблудил и аз не мога да си простя.Грешката ми е че подавах напрежение на клемореда .,а после проследявах с фазомер.Сега всичко стана ясно.
Този черният шлаух в който е скрит тоз "звер",ми разказа играта.

БЛАГОДАРЯ МНОГО НА ВСИЧКИ ,КОИТО МИ ПОМАГАХА СЪС СЪВЕТИ!

Прикачен файл

PIC_5635 [640x480].JPG
PIC_5635 [640x480].JPG (40.35 KиБ) Видяна 3628 пъти
lubomirlz - специалист
Още на първа страница ти дадохме съвет за пробна лампа ама ти слушаш ли.
Айде весели празници.
alantion - специалист
lubomirlz написа:
Още на първа страница ти дадохме съвет за пробна лампа ама ти слушаш ли.
Айде весели празници.
ПРИЕМАМ КРИТИКАТА!

ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ И НА ТЕБ И НА ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ!
stillwater - напреднал
Не е точно това, което имах предвид, но няма значение. :)
На мен това ми прилича на резистор 2МОм. Има ли черна ивица между червената и зелената?
По-скоро е прекъснало филтърчето.
alantion - специалист
stillwater написа:
Не е точно това, което имах предвид, но няма значение. :)
На мен това ми прилича на резистор 2МОм. Има ли черна ивица между червената и зелената?
По-скоро е прекъснало филтърчето.
ДРУГО НЕ ОТКРИХ. КАТО ВЪРЗАХ ЕДНО МОСЧЕ НА МЯСТОТО НА ТОЗИ РЕЗИСТОР(за какво е сложен не ми стана ясно) заработи моторчето. ЗНАЧИ ЦВЕТОВЕТЕ СА : ЧЕРВЕН,ЧЕРЕН,ЗЕЛЕН И СРЕБРИСТ. тЪКМО СЕ ПИТАХ КАКВИ СА МУ СТОЙНОСТИТЕ ЗА ДА ТЪРСЯ ПО МАГАЗИНИТЕ.ТОВА ЗНАЧИ Е 2 Мом.? Така ли?, и да е за 220 волта?
lenko71 - специалист
По цветния код на резисторите е така, само че това не е резистор, още по-малко 2 мегаома.
Моторчето работи ли - работи. Свиркай си и бъди щастлив!

ПП: Мене повече ме притесняваше онази язвичка на колектора на ротиора.
alantion - специалист
lenko71 написа:
По цветния код на резисторите е така, само че това не е резистор, още по-малко 2 мегаома.
Моторчето работи ли - работи. Свиркай си и бъди щастлив!

ПП: Мене повече ме притесняваше онази язвичка на колектора на ротиора.

Сега се обърках още повече. Какво всъщност е това? Аз вярвам в техническата способност на германците.Без нужда не биха го сложили.
Като отида на магазина какво да искам,че за беля оригиналът го загубих. Остана ми все пак снимката.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Моля за съвет-ел.моторче за шевна машина" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: