Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
torbalan - Дървен философ
ей, мине не мине време, и някой земе че се изцепи...

като са ненадеждни съвремените автомобили - окичени с електроника...

я ми кажи колко е гаранцията на киа да кажем в англия...

и колко са им високи цените на автомобилите, че аз като гледам - от година на година, въпреки че стават с повече електроника, цените падат ли падат...
sstefanov - майстор
Те заради електрониката падат цените, така е по-евтино управлението и контрола.
Никой не отрича електрониката в колите, но да е там, където наистина е нужна.
vvventsi - специалист
Сигнализацията за изгоряла лампа е един амперметър,като видиш че тока е намалял значи някоя крушка не работи,но недостатъка е че трябва да се прекъсне веригата!
sstefanov - майстор
Не съм съгласен по 2 причини:

1. Тази сигнализация трябва да те алармира когато нещата не са в ред. Т.е. в нормално положение да не ти отвлича вниманието. Представи си колко амперметъра трябва да имаш на таблото за контрол на всички вериги! И колко от тях ще можеш да наблюдаваш докато шофираш.

2. Трябва да има 2 ясно различими състояния, а амперметърът е аналогов. Теб не те интересува колко ток харчи лампата, а дали е здрава.
vvventsi - специалист
ако се избере амперметър със правилния обхват после ,отбелязваш с чертичка тока,при здрави крушки и си готов,можеш също да бележиш къде е стрелката когато развиеш едната крушка.!
jordanvass - майстор
И защо аз да се тормозя да следя непрекъснато показанията на тоя уред, вместо да си мисля за по-приятни неща, а той да ме предупреди само когато има нужда? Аз ли да върша половината работа на техниката или тя трябва 100% да ми служи на мен? За една година я изгори, я не изгори крушка, а аз цяла година да се тормозя да го гледам тоя уред?
А жена ти като се качи на колата дали ще знае какво й показва този амперметър? Друго си е като й замига някоя червена лампа - все ще се сети да попита какво става.
stiv1961 - майстор
jordanvass написа:
Друго си е като й замига някоя червена лампа - все ще се сети да попита какво става.
Може да си помисли, че напомня за липса на червило по устните :-D За мен това са излишни изгъзици.Един комплект резервни крушки решават проблема изцяло :)
jordanvass - майстор
Е то е ясно, че е изгъзица. И аз не бих си сложил, въпреки че са ме спирали няколко пъти за изгоряла крушка. Дори не беше нужно да я сменям на място, още като извадих резервните и отворих капака и казаха тръгвай, че тука на пътя е опасно, смени си я после. Но питащият си е решил и иска съвет. Ако и ще да е изгъзица.
Последна промяна от jordanvass на чет дек 15, 2011 2:37 pm, променено общо 1 път.
torbalan - Дървен философ
ако някой иска датчик за изгоряла крушка - за сега най-смисленото предложение беше това за рид ампулите...

просто, надеждно, не консумира много ток...
fikata - майстор
ей, мине не мине време, и някой земе че се изцепи...
Торбалане в случая май ти си се изцепил
Защото:
"При анализите си ADAC е включил автомобили изработени от 2004 до 2009 година. Взимат се предвид само технически проблеми по автомобила. Случаи при които са викани заради липса на бензин в резервоара например, не се броят.

Опитът им показва, че най-честите повреди са в електрониката на съвременните автомобили (40%). В 11% от случаите проблемът е идвал от запалването на двигателя, в 9% проблемите са били свързани с горивната система, в 8% с двигателя."
Повече вярвам на ADAC при два милиона аварирали автомобила на пътя и на моя скромен личен опит ,отколкото на мнението на един торбалан.
http://www.automedia.bg/news/article_9558.html

Тема "Сигнализатор за изгоряла крушка на автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: