diss
Нещата които съм писал по горе са почерпени от практически опит за възстановяване на изгоряла бобина на контактор. Теоритичните формули са свързани с много неизвестни параметри за тебе - електромагнитно поле,сила на привличане за преодоляване на пружините,конфигурация на магнитопровода и конфигурация на макарата.Трудно е с емпирични формули да намериш резултати като брой навивки и сечение на проводника точно за твоята бобина на конкретния контактор.
Пак казвам,ако искаш да възстановиш изгоряла бобина/ без деформация на макарата/ и без данни за нея като брой навивки и сечение най сигурния начин е чрез размотаването и и броене на навивките и измерване на диаметъра на проводника на дефектиралата.
За целта си бяхме направили в началото ръчна навивачка,а в последствие със задвижване на електромотор и цензура от шевна машина и брояч.
И едно допълнение.Още преди много много години оперативната верига за управление на релейно контакторната схема с много контактори беше на 110V и при западните електросхеми - западногермански,английски,италиански.....Така,че това не е било съветски патент, а просто копиране.
ПП. "задвижване на електромотор и цензура от шевна машина"
аз пиша не цензура то излиза цензура и не подлежи на edit
ако четете "цензура" разбирайте крачен реостат.
Ако в този технически форум при всяка упротреба на изпълнителен орган за управление с крак се изписва с общоприетото българско наименование, а вместо него се излиза"цензура" нека модераторите предложат друго наименование на този технически термин.
Нещата които съм писал по горе са почерпени от практически опит за възстановяване на изгоряла бобина на контактор. Теоритичните формули са свързани с много неизвестни параметри за тебе - електромагнитно поле,сила на привличане за преодоляване на пружините,конфигурация на магнитопровода и конфигурация на макарата.Трудно е с емпирични формули да намериш резултати като брой навивки и сечение на проводника точно за твоята бобина на конкретния контактор.
Пак казвам,ако искаш да възстановиш изгоряла бобина/ без деформация на макарата/ и без данни за нея като брой навивки и сечение най сигурния начин е чрез размотаването и и броене на навивките и измерване на диаметъра на проводника на дефектиралата.
За целта си бяхме направили в началото ръчна навивачка,а в последствие със задвижване на електромотор и цензура от шевна машина и брояч.
И едно допълнение.Още преди много много години оперативната верига за управление на релейно контакторната схема с много контактори беше на 110V и при западните електросхеми - западногермански,английски,италиански.....Така,че това не е било съветски патент, а просто копиране.
ПП. "задвижване на електромотор и цензура от шевна машина"
аз пиша не цензура то излиза цензура и не подлежи на edit
ако четете "цензура" разбирайте крачен реостат.

Ако в този технически форум при всяка упротреба на изпълнителен орган за управление с крак се изписва с общоприетото българско наименование, а вместо него се излиза"цензура" нека модераторите предложат друго наименование на този технически термин.
