Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
filmatoplo - майстор
Да тогава питах пак спешно , защото не разбирам от свързването , нямаше и кой да ми ги свърже моторите .След това се появи ел майстора повикан от клиента който сам пожела тези трифазни мотори , аз му препоръчах -монофазни . Виж водната помпа -Трифазна в инсталацията си я свързах по дадена схема без проблем и работи на 3 скорости (това става с механично местене на клемна кутия ) -без да пипаш входящия кабел , абе интелигентна работа :) .Утре ще викам пак еладжията да видим какво ще правим :) .От завода днес по телефона казаха че мотора е двускоростен и ще си намали оборотите от 1300 на 950 при свързване на другата схема -точно както пише на табелката 1300/950 :? :) .
filmatoplo - майстор
Клемореда е така , само не съм сигурен за броя кабели , и на твоята снимка защо няма мостчета -мотора е друг модел така ли :? .
докера - специалист
Не - просто звездния център е вътре - връзката м-у бобините е извършена в самия статор . Двигатела е с 6 бобини- когато се подаде захранване на U1 ,V1 и W1 , работи на три бобини - на триъгълник /ниски обороти/
Когато се подаде захранване на U2 ,V2 и W2 - работи на шест бобини - двойна звезда /високи обороти/ . При този вариант на бобиниране не са необходими външни мостове :wink:
Затова толкова искам да видя схемата на капачката - там ясно е нарисувана схемата на бобините и вързването им вътре в самия мотор .
hidrazin - майстор
Аз пък от цялата работа разбрах само едно - защо имаш толкова много постове. :-D
Ако искаше правилен отговор и ако поне малко ако уважаваш хората тук, до сега да беше снимал тъпите
мотори с тъпите им кутии а не хората тук да се надпреварват да ти дават съвети напосоки и да гадаят.
Или вземи да снимаш това дето е на капачката или си гледай пелетните горелки и си извикай техник дето
поне малко разбира.
:partyman:
filmatoplo - майстор
До сега всички дадоха правилен и професионален отговор , за което благодаря .Капачките са завити към моторите на вентилконвекторите , те пък са вдигнати на 3 метра височина на стената -между капачката и стената има 2-3 милиметра , тоест вече за да се свали тя , първо трябва да се свали целия вентилконвектор .Затова питам толкова че да си заслужава свалянето наново :wink: .Но на капачката има двете схеми -които показват само външното свързване на мостчетата Без да показват вътрешните намотки -тия черните квадратчета по схемата на колегата качил снимките.
докера - специалист
Е няма ли възможност двигателите да се завъртят така , че кутиите да са ремонтнопригодни ? Ако се оставят така - който и да дойде да ремонтира , здраво ще ?@#%$@#@%&$# :-D
filmatoplo - майстор
Производителя се е изгаврил , жалко че аз попаднах в този капан -разбрах това чак след като разпечатах кашоните пристигнали по Еконт :) . Само да не се окаже че след като променя свързването по другата схема Звезда -вентилатора да заработи по-силно :lol: .

Тема "въпрос за 3 фазен мотор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: