Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
DMN - майстор
Junak написа:
Ако беше технически грамотен, никога нямаше да зададе такъв въпрос.
Карал ли си някога велосипед не със спирачки като днешните в момента, а с контра? Ти като технически грамотен човек би ли отговорил - защо на някои такива велосипеди дори имаше специално отверстие за капване на масло в точно този спирачен механизъм на велосипеда? Аз се имам за технически грамотен човек, който също е правил саморъчни ремонти по автомобила си, но задавам този въпрос и ми е интересен отговорът, и също се уча за много неща.
Virtex - майстор
DMN написа:
Карал ли си някога велосипед не със спирачки като днешните в момента, а с контра? Ти като технически грамотен човек би ли отговорил - защо на някои такива велосипеди дори имаше специално отверстие за капване на масло в точно този спирачен механизъм на велосипеда? Аз се имам за технически грамотен човек, който също е правил саморъчни ремонти по автомобила си, но задавам този въпрос и ми е интересен отговорът, и също се уча за много неща.
Без да имам желание да съм авторитет при високоволтовите истории ( всичко над 12V ) и без нужните 220V сертификати, все пак и аз да кажа:

Това е пример, все едно да кажеш на някои "кабел от зарядното на телефона няма да ти направи нищо" и после да кажеш "кабел от контакта няма да ти направи нищо, понеже този от зарядното не ти направи нищо". И двете са напрежения, и двете правят едно и също ( захранват нещо ), просто начина на работа е различен.

Контрата и новите спирачки ( включително дискови при велосипедите ) вършат едно и също нещо - да спират велосипеда до състояние на покой или да намалят неговата скорост. Обаче да твърдиш, че понеже контрата се смазвала поради изцяло различният си механизъм на спиране може да се смазва и дискова спирачка...не ми звучи сериозно на незапознат и непретендиращ да съм експерт в сферата на велосипедите човек. Просто common sense.

--
по темата : на мен ще ми е интересно да се каже в крайна сметка защо така се получава. От любопитство (нямам желание да се сблъсквам с подобен случай лично :-D ) дали е грешка в блока, локално свързване или нещо друго.
valentino76bs - майстор
Virtex написа:
DMN написа:
Карал ли си някога велосипед не със спирачки като днешните в момента, а с контра? Ти като технически грамотен човек би ли отговорил - защо на някои такива велосипеди дори имаше специално отверстие за капване на масло в точно този спирачен механизъм на велосипеда? Аз се имам за технически грамотен човек, който също е правил саморъчни ремонти по автомобила си, но задавам този въпрос и ми е интересен отговорът, и също се уча за много неща.
Без да имам желание да съм авторитет при високоволтовите истории ( всичко над 12V ) и без нужните 220V сертификати, все пак и аз да кажа:

Това е пример, все едно да кажеш на някои "кабел от зарядното на телефона няма да ти направи нищо" и после да кажеш "кабел от контакта няма да ти направи нищо, понеже този от зарядното не ти направи нищо". И двете са напрежения, и двете правят едно и също ( захранват нещо ), просто начина на работа е различен.


Контрата и новите спирачки ( включително дискови при велосипедите ) вършат едно и също нещо - да спират велосипеда до състояние на покой или да намалят неговата скорост. Обаче да твърдиш, че понеже контрата се смазвала поради изцяло различният си механизъм на спиране може да се смазва и дискова спирачка...не ми звучи сериозно на незапознат и непретендиращ да съм експерт в сферата на велосипедите човек. Просто common sense.

--
по темата : на мен ще ми е интересно да се каже в крайна сметка защо така се получава. От любопитство (нямам желание да се сблъсквам с подобен случай лично :-D ) дали е грешка в блока, локално свързване или нещо друго.
Трябва да отида на доктор ...аз ли нещо ?
DMN - майстор
Virtex написа:
Обаче да твърдиш, че понеже контрата се смазвала поради изцяло различният си механизъм на спиране може да се смазва и дискова спирачка
Твърдя? Къде по-точно го твърдя, би ли го цитирал, моля?
fbr - майстор
Virtex написа:
по темата : на мен ще ми е интересно да се каже в крайна сметка защо така се получава. От любопитство (нямам желание да се сблъсквам с подобен случай лично :-D ) дали е грешка в блока, локално свързване или нещо друго.
Ами то беше казано вече. Физика 6-ти или 7 ми клас. Урок. Взаимодействие между два проводника по които тече ток. Тук се касае за частен случай на основното физично явление. Така както става прехвърляне на енергия от една намотка на друга в един трансформатор, така се прехвърля енергия от единия проводник на другия захранващи различни апартаменти. Но получената по този начин енергия е нищожна, и се засича с цифровите мултицети, които имат много голяма входно съпротивление. Ако се ползва стрелкови уред, в повечето случаи няма да измерите нищо.
lov - майстор
Па той и Селския го каза две страници на пред май. Ако е бил поне малко грамотен този ел. техник щеше да се сети поне една лампа да включи. И тогава нямаше да има такива глупави въпроси че даже и цялата тема.
На времето се бъзикахме с новобранците на току що мерен дълъг кабел с мегера. :) Не че и и аз не съм псувал кат се заплесна и ме ритне магарето. :lol:
gogo7777 - майстор
Само аз ли викам професионален готвач, когато ми се дояде салата или има и други...
......иииии не оставяйте ел.техниците без работа и те ляб ручат. Не, че нещо ще направят по-добре от вас ама поне ще има с кой да си пиете ракията :lol:
root666 - специалист
преди

Изображение


след


Изображение
antonioven - специалист
Нещо против „ЗАМЕРВАНЕТО“ ли имате? Вижте трета точка вижте и това.

Тема "Напрежение при изключен предпазител" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: