Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
gogo7777 - майстор
Най-вероятно е крив (усукан) фланеца. Стяга се равномерно срещуположните болтове (гайки) и то не много, на усет. Пълниш бойлера с вода и дозатягаш пак всички гайки с четвърт оборот. Пускаш бойлера да се загрее повече от нормалната температура на ползване (примерно 70градуса). Гасиш го и отново дозатягаш всичко. нагласяш си отново температурата и си готов. Ако пак протече значи има дефект по челото на фланеца или водосъдържателя по някаква причина не е отгрят (термична обработка след заваряването му) в завода производител.
stoy@n - специалист
А това нещо дали работи правилно :?
Прикачен файл:
125135577524269.jpg
125135577524269.jpg (14.58 KиБ) Видяна 1740 пъти
ecm - напреднал
не знам какво е, но започна отново да капе, и очаквам скоро пак да текне яко.
stoy@n - специалист
Това по горе дето съм ти показал ако е блокирало и не работи ще става както при тебе...
LazarGanev - "Велик майстор"
ecm написа:
не знам какво е, но започна отново да капе, и очаквам скоро пак да текне яко.
Ти ме уби! Наистина ли не виждаш предпазния клапан на входа на бойлера? И техника ли не видя, че липсва?
баш аматьора - напреднал
zmiori написа:
Пичове що не четете закона за защита на потребителите? Там никъде не пище че боилерите ви трябва да се вържат от оторизиран техник. Има една точка в закона в която пише че гаранционната карта ако противоречи на закона е незаконна. Имате 2 /две/ години безусловна гаранция. Нека ТЪРГОВЕЦА докаче че повредата е от неправила експлоатация. Основния документ за предявяване на гаранция /в 2 годишния срок/ е касова та бележка ане гаранционната карта.
При закупуване за дадена стока вие имате договор с ТЪРГОВЕЦА а не със техника. Ако ТЪРГОВЕЦА държи да се монтира от някого да му поеме разходите по монтажа. Гаранция над 2 години не се защитава от закона там е валидна вече гаранционата карта. Пак е хубаво да се обръщатате към КСП.
Гражданските ни права са като мускулите трябва да се тренират всеки ден за да са силни. Вече не хабя нерви с търговци отивам предявявам си претенцията пред търговеца ако се опите да ме отсфири връвам се на пета и право в комисията пускам си жалбата и от там нататък те си знаят. Такива са смешници и такъв панаир правят в магазина че не е истина винаги гледам да съм на първия ред.
Последната рекламация която предявих е този лаптоп на който ви пиша. След като ми отказаха ремонта заради това че в гар. карта пише 1 година а аз отидох на 1г. и 10 м. след закупуването му. Казах им че отивам в КЗП, докато стигна до входната врата ме настигна управителя и съв сем любезно ми обясни че служителя му нещо се е объркал и няма проблем да ми заведат рекламацията.
Само внимаваите че много често представят домумент скойто ти вземат стоката и те карат да се подпишеш ама там пише че си длъжен да се обадиш примерно на 2-тата седмица да си потърсиш стоката по този начин си гарантират напомняне за рекламацията и ако те се забавят с 30 дневния срок неможеш да си пойскаш парите обратно.
Доколкото знам има направена рекламация и е удовлетворена от ТЕХНОдръндрън за монтиран климатик от клента. Разбирасе с "подкрепата" на КЗП.
Успех и си търсете правата. Все пак момичетата и момчетата от КЗП получават заплати от нашите данъци.
=D> =D> =D> :respekt: :thumbs: Така деиствам и аз,браво колега!Сори за офтопика

Тема "Сериозно протекъл бойлер на Елдом Инвест" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: