Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
alsted - майстор
Разбирам, че не си съвсем наясно с работата на синхронните машини. Опитвах се да тиспестя мнението си в публичното пространсттво защото имам много добри впечатления за теб от участието ти във форума. Съжалявам, но немога безусловно да приема такава позиция.
Виж, струва ми се, че оспамихме темата. Аз спирам.
fbr - майстор
lz1wvm имаш много да четеш. Ако в алтернаторите на автомобилите изходното напрежение се регулира с подмагнитването на ротора, при синхронните генератори в Тец-овете не е така. С подмагнитването на възбудителната част се регулира знака на реактивната съставна на енергията. Натоварвнето на генератора се регулира в зависимост от това, колко повече механичен въртящ момент се подава на въртящата се част. Даже си има и условно обозначение, q-ъгъл на натоварване с който се регулира каква мощност ще дава на мрежата. Не ми се иска да натоварвам аудиторията, но потърси из Гугъла малко информация за Синхронни генератори и ще видиш колко не знаеш.
А за основния въпрос на темата, alsted е показал това което аз исках да покажа , и не е оставил място за спор.
lz1wvm - специалист
Натоварвнето на генератора се регулира в зависимост от това, колко повече механичен въртящ момент се подава на въртящата се част
Точно така,в диалога с alsted вече се обърках.Вярно че чрез подмагнитване на ротора се компенсира реактивна енергия.Но както и да е.По добре да се изяснят другите въпроси,касаещи потребителите. :idea:
stanimir62 - специалист
И трите електромера ли са в един и същ режим. Ако е така значи ,че някои от енергото живее на този адрес. Другата причина е да сте нямали доста време ток и батериите да не са издържали, но тогава трябва да е разтроен целия календар ден месец и тн.

Тема "Най-новата измама на енергото" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: