• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
NeoBoss - специалист
в какви спорове изпаднахте само.... от първия пост на човека разбирам че проблема му е че има само една степен на парното включено и изключено, не както на повечето автомобили с 4 степени. И е логично че това включено и изключено да отговаря на някоя средна степен на останалите атомобили(все едно да си включваш парното само на 0 и на 2). И пита как може да го подобри. Аз ще му предложа да си пусне тема във офроуд форума или във този на фиат където ще може да срещне хора със съшия проблем като неговия.


иначе по спора поткрепям @RABATA това със картона на радиатора си е пълна глупост и ако майстор ти го предлага като решение по добре го ..........
а за примера за нанадолнището колко време трябва да спускаш без да подаваш газ , зада изстине двигателя и водата в радиатора и двигателя зада спре да духа топло.???? Просто е ъбсурт :)
hidrazin - майстор
[
maptod написа:
Пък, аз да си питам пак...
Значи единствения начин е да сменя перката и управлението към нея? Със всякакви други елементи не може да се постигнат по-големи обороти, така че вентилатора да издържи?
Пич, тебе те забравиха в калаблъка.Много са заети един с друг.
Сега последно кажи какъв точно е проблема с пустото му парно.От първия ти пост останах с впечатлението, че вентилатора ти духа слабо защото искаше да му вдигаш оборотите.С една дума върти малко въздух.
Ако е така вържи двигателчето на парното директно (изолирай регулатора) и виж дали има разлика в оборотите.Ако има разлика и духа по-силно вече ще гледаме какво да го правим тоя скапан регулатор.Пусни му една жица директно за проба.
Пробвай по тоя начин, щото като гледам накъде вървят работите - скоро ще правиш основен ремонт на колицата. Може пък да се окаже че рязко ти е паднала компресията или са ти повлекли основни лагери.Може пък да имаш пробойна в купето и парното да не смогва!
:cold2: :hot2:
lov - майстор
RABATA написа:
Явно не е така според СПЕЦИАЛИСТА С 25 ГОДИНИ СТАЖ В ЗАНАЯТА lov. Той знае повече от хората конструирали автомобила :lol:
Живей си с илюзията всезнайко. Опитвай се да вкарваш нови термини и те да станат нарицателни за дадено техническо решение или изделие. Смисъла да се спори с теб е като да споря с радиото. Между другото сетих се защо се опитваше да ме убедиш че икономайзера работи в средния режим на натоварване на двигателя и защо си останал с това убеждение. Е дано един ден разбереш къде ти е грешката. Защото сега и да ти го обясня пак няма да паднеш като котка по гръб. Е поне сега има интернет има какво и от къде да се прочете.
А относно стажа ми, да много повече е от това което така хубаво подчертаваш. И не се срамувам да го кажа защото в общи линии все с такива професори като теб съм се занимавал да им оправям батаците.
И минавам на принципа: ''Обяснявам когато ме питат и съм на кеф''.
RABATA - напреднал
lov написа:
RABATA написа:
Явно не е така според СПЕЦИАЛИСТА С 25 ГОДИНИ СТАЖ В ЗАНАЯТА lov. Той знае повече от хората конструирали автомобила :lol:
Живей си с илюзията всезнайко. Опитвай се да вкарваш нови термини и те да станат нарицателни за дадено техническо решение или изделие. Смисъла да се спори с теб е като да споря с радиото. Между другото сетих се защо се опитваше да ме убедиш че икономайзера работи в средния режим на натоварване на двигателя и защо си останал с това убеждение. Е дано един ден разбереш къде ти е грешката. Защото сега и да ти го обясня пак няма да паднеш като котка по гръб. Е поне сега има интернет има какво и от къде да се прочете.
А относно стажа ми, да много повече е от това което така хубаво подчертаваш. И не се срамувам да го кажа защото в общи линии все с такива професори като теб съм се занимавал да им оправям батаците.
И минавам на принципа: ''Обяснявам когато ме питат и съм на кеф''.
Ами като няма какво да кажеш, така ще е!
Типичен манталитет на гаражен майстор!
Обясни поне за картона, ВЕЛИКИ! :prayer:
inspo - майстор
maptod От цялата тема не разбрах сигурен ли си, че точно оборотите на парното са ти проблема.
Питаха те дали ти е чист филтъра, ако въобще има.
Дали радиаторчето е наред, а ти нищо не каза по въпроса?
Ако е мръсен филтъра забрави за парно, а ако нямаш такъв то вероятно радиатора ти се е наблъскал с боклуци и ефекта е лошо парно.
Преди пак ли не топлеше парното?
Johny - майстор
RABATA написа:
Малко жокерче- икономайзера работи при 2500-4000 оборота на двигателя т.е. при СРЕДНИ натоварвания.
И от кога 4000 оборота са средно натоварване? :?
NeoBoss - специалист
когато колата ти е над 150 коня ;) бензин
batkotony - специалист
NeoBoss написа:
когато колата ти е над 150 коня ;) бензин
Моля те,недей и ти... ](*,) :-D
Авторе,като направиш теста с директното захранване, ако не са се повишили оборотите може пък това да са му номиналните.Ако не е достатъчно силна струята въздух въпреки всичко и си сигурен,че нямаш запушване по въздуховодите,остава варианта за износени четки,колектор и втулки на моторчето на парното.Издава ли свирещи звучи понякога?
Johny - майстор
NeoBoss написа:
когато колата ти е над 150 коня ;) бензин
Супер си! Значи, ако колата ти 200 коня, оборотите отиват на 4500-5000. :partyman:
maptod - специалист
batkotony написа:
NeoBoss написа:
когато колата ти е над 150 коня ;) бензин
Моля те,недей и ти... ](*,) :-D
Авторе,като направиш теста с директното захранване, ако не са се повишили оборотите може пък това да са му номиналните.Ако не е достатъчно силна струята въздух въпреки всичко и си сигурен,че нямаш запушване по въздуховодите,остава варианта за износени четки,колектор и втулки на моторчето на парното.Издава ли свирещи звучи понякога?
Колата няма въздушен филтър, радиаторчето не го знам в какво състояние е. Просто събирам мнения след като го разглобя какво да го правя.

Да, издава едни стържещи звуци в студеното и с 3-4 включвания и изключвания се оправя.
Целта е да ми е по-топло вътре в колата.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Как да вдигна обороти на мотора на парното на Фиат Уно 1.0?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: